تجلیل  از استادان برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی در هفته آموزش/ ابلاغ بخشنامه پایه‌های تشویقی استادان تا 2 هفته دیگر

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از قدردانی از استادان برگزیده این دانشگاه در هفته آموزش و ابلاغ بخشنامه پایه‌های تشویقی برای فعالیت‌های فوق‌العاده استادان ظرف یک یا 2 هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آنا، فرهاد حسین‌زاده لطفی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از آنجا که تربیت نیروهای مختصص بر عهده استادان و معلمان است، همه از جمله مسئولان، دانشجویان و... وظیفه دارند از جایگاه بسیار رفیع و بلند این عزیزان تقدیر و تشکر کنند.

او افزود: در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی در هفته معلم از استادان برجسته در همه واحدها تقدیر می‌کند. البته از همه واحدها انتظار می‌رود در امکانات حداقلی نظیر دفتر کار مستقل، تسهیل روند انجام پایان‌نامه‌ها و تحقیقات و... همکاری‌های لازم را با استادان انجام دهند.

حسین‌زاده لطفی گفت: همه مسئولان واحدها باید این امکانات را برای اعضای هیات علمی در نظر بگیرند، از طرفی از استادان نیز انتظار داریم به خوبی به تعهدات خود عمل کنند و انتظارات موجود در حوزه‌های آموزش، پژوهش و فرهنگ را برآورده کنند. قطعا این انتظارات با حضور فعال استادان در محل کار تحقق پیدا می‌کند.

ابلاغ بخشنامه پایه‌های تشویقی برای فعالیت‌های فوق‌العاده استادان

او افزود: از طرفی جایگاه علمی استادان نیز باید تقویت شود، این مسئله هم در افزایش اعضای هیات علمی در سال 95 در نظر گرفته شد و هم برای اولین بار بخشنامه برای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی طراحی شد که ظرف یک یا دو هفته آینده ابلاغ می‌شود. در این بخشنامه برای همه فعالیت‌هایی که خارج از وظیفه در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و... به وسیله استادان انجام می‌شود پایه‌های تشویقی در نظر گرفته شده است تا بتوانیم قسمتی از تلاش اعضای هیات علمی را قدردانی کنیم.

20101

کد خبر: 628072

وب گردی

وب گردی