همراه با فعالیت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی/2 طرح نفتی واحد یاسوج در مرحله تجاری سازی و انعقاد قرارداد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در سال ۹۴، ۱۲۵ مقاله ISI ارائه دادند.

به گزارش ایسکانیوز حجت‌الاسلام علی آل‌بویه به ایسکانیوز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در دو طرح تولید اجرای مکانیکی و مونتاژ سنسور درون چاهی نفت و تولید نرم‌افزار و بردهای الکترونیک سنسور درون چاهی نفت سرمایه‌گذاری کرده که این دو طرح در مرحله انجام تعهدات تجاری سازی و انعقاد قرارداد است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تأسیس مرکز رشد و استقرار واحدهای فناور با هدف فراهم نمودن زمینه خلق ایده‌های فناور و تجاری‌ساز از دیگر اقدامات این دانشگاه در سال گذشته بود.

آل‌بویه با اشاره به سفر دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به یاسوج، ادامه داد: پارک علم و فناوری با همکاری دانشگاه دولتی و استانداری کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی شد که اکنون به دنبال بهره‌برداری و پیگیری مسائل مختلف این پارک هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه دانشگاه آزاد یاسوج که مجموعاً ۸۲ هزار و ۶۵۰ متر مربع فضای آموزشی، اداری، غیر اداری و کشاورزی دارد، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج سال ۶۳ تأسیس شد که دارای فضای آموزشی به متراژ ۴۴ هزار و ۵۶۱ متر مربع، فضای اداری چهار هزار و ۴۷۱ متر مربع، زمین کشاورزی ۲۵ هزار و ۵۴۵ مترمربع، ۵۰۰ پارکینگ مسقف، ۳۰ هزار پارکینگ رو باز و هزار و ۸۵۵ متر مربع فضای تجاری و رفاهی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از نظر کیفی و فنی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج ۱۰۹ استاد تمام وقت، چهار استاد نیمه وقت و ۲۵۳ استاد حق التدریسی دارد و نه هزار و ۱۵۹ دانشجو در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

آل‌بویه تاکید کرد: دانشگاه آزاد یاسوج در زمینه درآمدزایی غیر شهریه و شرکت‌های دانش بنیان توانست دو طرح به نام‌های شرکت هوشمند افزای دنا و شرکت فناوران اندیشه را در اولویت کاری خود قرار دهد که این دو طرح «تولید اجرای مکانیکی و مونتاژ سنسور درون چاهی نفت» و «تولید نرم‌افزار و بردهای الکترونیک سنسور درون چاهی نفت» می‌باشد.

وی افزود: این دانشگاه فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی در حد مطلوب انجام داده و استقبال اساتید و دانشجویان از طرح‌های تحقیقاتی، اختراعات و مقالات علمی رضایت بخش است.

آل‌بویه ادامه داد: تعداد ۱۲۵ مقاله ISI، علمی -ترویجی ۱۶ مقاله، ۳۲ مقاله SCOPUS و علمی -پژوهشی ۱۷ مقاله توسط دانشجویان و اساتید در سال ۹۴ ارائه شد

20101

کد خبر: 628425

وب گردی

وب گردی