باهنر: برجام بسیاری از مشکلات کنونی کشور را حل کرد

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی به تلاش های دولت یازدهم برای رفع تحریم ها و تحقق برجام اشاره کرد و گفت: زحمات دولت در این زمینه قابل ستایش است زیرا برجام بسیاری از مشکلات کنونی کشور را حل کرده ولی برخی موارد همچنان ادامه دارد که باید پیگیری شود.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا باهنر شامگاه دوشنبه در گردهمایی اصولگرایان حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) شهر رودهن که به حمایت یکی از کاندیدای مرحله دوم مجلس شورای اسلامی برگزار شد افزود: امروز هر نماینده ای که وارد مجلس می شود مطالبات مردم را در سرلوحه کار خویش قرار می دهد ولی در کنار تمامی مطالبات و خواسته ها، تامین امنیت و آرامش کشور مقوله مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد.
وی با ذکر این نکته که نماینده باید از رفع مطالبات کوتاه مدت دوری کند خاطرنشان کرد: نماینده مجلس باید به دنبال تحقق اهداف بلند مدت بوده و در پیشبرد توسعه کشور تاثیرگذار باشد نه اینکه زمینه تنش‌ را فراهم آورد.
باهنر به حماسه تاریخی هفتم اسفند ماه و حضور پرشور ملت ایران در پای صندوق های رای اشاره کرد و گفت: با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه، 69 نفر از کاندیدای مجلس به مرحله دوم راه یافتند که در این برهه کنونی، حضور ملت ایران در دهم اردیبهشت ماه و خلق حماسه ایی دیگر ضروری است.
نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شاخص، رأی مردم است و تاثیر فراوانی بر اهداف کمی و کیفی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، افزود: ایران اسلامی از پیروزی انقلاب تاکنون همواره شاهد توطئه ها و دسیسه های دشمن بوده ولی با تمامی اهداف شوم غرب، شاهد امنیت و آرامش در کشور هستیم و این جایگاه به برکت جانفشانی جوانان کشور و اهداف والای نظام بوده است.
ایرنا نوشت، وی با اشاره به نامگذاری سال 95 از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: امسال از سوی رهبری به عنوان سال 'اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل' نامگذاری شده که لازم است مسئولان توجه بیشتری به این مهم داشته باشند.
باهنر نقش امنیت را در تحقق اهداف کلان کشور موثر خواند و گفت: یکی از موضوعات مهمی که باید در کشور مورد توجه قرار گیرد، تحقق اهداف و آرمان های اقتصاد مقاومتی به صورت علمی و عملی است؛ زیرا برای داشتن کشوری توسعه یافته نیازمند اقتصاد مقاوم هستیم و این مهم تصمیمات جدی را می طلبد.
وی با بیان اینکه امسال زمان عمل است و باید از شعار دوری کرد افزود: ملت ایران خواستار تحقق عملی اقتصاد مقاومتی هستند که باید در این زمینه عمل و اقدام بایسته انجام شود.
باهنر به تلاش های دولت یازدهم برای رفع تحریم ها و تحقق برجام اشاره کرد و افزود: زحمات دولت در این زمینه قابل ستایش است زیرا برجام بسیاری از مشکلات کنونی کشور را حل کرده ولی برخی موارد همچنان ادامه دارد که باید پیگیری شود.
202/201

کد خبر: 628453

وب گردی

وب گردی