در صورت تصویب هیات امنای صندوق رفاه دانشجویان؛ترم 5 کارشناسی‌ارشد و ترم 9 کارشناسی و دکتری از قانون سنوات خارج می‌شود

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از لغو ترم 5 برای کارشناسی‌ارشد و ترم 9 برای کارشناسی و دکتری از قانون سنوات این صندوق خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آنا، ذوالفقار یزدان‌مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: صندوق رفاه دانشجویان همیشه سعی کرده با توجه به اختیارات خود، به دانشجویانی که در سکونت غیرمجاز مسئله داشتند و با مشکل روبه‌رو بودند کمک کند.

او ادامه داد: با بررسی‌های بیشتر و همچنین نامه‌ای که تشکل‌های صنفی دانشگاه‌ها نوشتند، عمومیت بیشتر این مسئله مشخص شد. با بحث و بررسی‌های لازم به یک جمع‌بندی رسیدیم و پیشنهاد دادیم ترم 5 برای دانشجویان کارشناسی‌ارشد و ترم 9 برای دانشجویان کارشناسی و دکتری سنوات محسوب نشود. این پیشنهاد به هیات امنای صندوق رفاه ارائه شده و امیدواریم تصویب شود.

یزدان‌مهر افزود: «بر روی این مسئله کار کارشناسی انجام شده و قطعا در این زمینه هیچ مشکلی نداریم و برای مراعات حال دانشجویانی که مشکل دارند، همه جوانب در نظر گرفته شده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: در جلسه اواخر اردیبهشت هیات امنای صندوق رفاه دانشجویان که وزیر علوم، تحققات و فناوری، نماینده سازمان مدیریت، نماینده وزارت اقتصاد و دارایی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان و رئیس سازمان امور دانشجویان حضور دارند، این قانون تصویب و نهایتا در خرداد ابلاغ می‌شود.

20101

کد خبر: 628460

وب گردی

وب گردی