پیروانی: به مراسم مرکز پزشکی دعوت نبودیم

مدیر تیم ملی فوتبال گفت: من به عنوان یک ایرانی خوشحالم که ساختمانی که کی روش باعث ساختنش شد باعث افتخار فدراسیون فوتبال مان می شود.

به گزارش ایسکانیوز، افشین پیروانی در حاشیه مراسم ترحیم مهرداد اولادی اظهار داشت: باید به ورزش مملکت تسلیت بگویم. از بین رفتن یک جوان بسیار سخت است چه برسد به یک ورزشکار قهرمان. برادرش به من گله می کرد که البته حق داشت اما اینکه بعد از فوت هرکسی بیاییم حرف و حدیث درست کنیم کار خوبی نیست.

وی افزود: ایراد، مشکل و حرف و حدیث در هر قشری وجود دارد ولی اجازه بدهیم روح آن مرحوم شاد باشد و به خانواده اش تسلیت عرض می کنم.

پیروانی در پایان با اشاره به سوال خبرنگار ایسکانیوز گفت: درباره عدم حضور کادر فنی تیم ملی در مراسم روز گذشته افتتاح مرکز پزشکی گفت: ما جایی که دعوت نباشیم نمی رویم. مگر کسی ما را دعوت کرده بود. نه من و نه هیچ یک از مسئولان تیم ملی به این مراسم دعوت نشده بودیم. اما من به عنوان یک ایرانی خوشحالم که ساختمانی که کی روش باعث ساختنش شد باعث افتخار فدراسیون فوتبال مان می شود و خوشحالم که به عنوان یک ایرانی در دورانی که من کنار تیم ملی بودم به یادگار خواهد ماند.

604/602

کد خبر: 628550

وب گردی

وب گردی