بیانیه هواداران ملوان: مراقب ناپاکی‌ ها باشید!

هواداران ملوان با تنظیم بیانیه ای، در خصوص هفته های پایانی لیگ برتر فوتبال ایران و برخی اتفاقات غیر فوتبالیِ آن به باشگاه ملوان هشدار دادند.

به گزارش ایسکانیوز، هواداران ملوان انزلی با تنظیم بیانیه ای، در خصوص هفته های پایانی لیگ برتر فوتبال ایران و برخی اتفاقات غیر فوتبالیِ آن به باشگاه ملوان هشدار داده و از آنها درخواست پیگیری در این خصوص کردند.متن بیانیه به شرح ذیل است:

جناب آقای رضاییان
مدیریت محترم باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندرانزلی
سلام علیکم

دیرزمانی است قوی سپیدمان روزهای خوبی را تجربه نمی کند و هم از لحاظ جدولی، هم از لحاظ اتفاقات بیرونی مثل از دست دادن مهرداد فقید و هم از لحاظ داوری به شدت در مضیقه هستیم و مجبور به مبارزه با همه این مشکلات هستیم. مشکلات داوری مان به حدی بوده است که صدای کمیته داوران را هم درآورده است اما کماکان به مبارزه ادامه می دهیم تا به آنچه حقمان است برسیم. سال هاست به این شرایط خو گرفته ایم و انگار جزئی از وجودمان شده که همیشه در حال مبارزه باشیم و یک تنه در مقابل آنانی که نمیخواهند پرواز قوهای سپید را ببینند قد علم کنیم اما امروز می بینیم و می شنویم که رقبا در این مبارزه به خنجر زدن از پشت برخاسته اند و کاملاً آگاهانه و عامدانه ناپاکی را وارد مجموعه فوتبال کرده اند.

آقایانی که تا دیروز به خاطر همین ناپاکی ها رسوای خاص و عام بوده اند امروزه با تطمیع این و آن سعی را باز کردن راه خود و کسب نتیجه به هر قیمتی شده اند تا شاید از این راه به خواسته خود ( ولو به قیمت زیرپا گذاشتن حق هزاران نفر ) برسند و از این نمد کلاهی برای خود و تیم متبوعشان بدوزند. اتفاقات دور از ذهن و شل شدن ناگهانی برخی بازیکنان در مصاف رقیب و یا حتی تصمیمات عجیب داوری در هفته های انتهایی مسائلی است که هر سال رخ می‌دهند و می‌بایست جلوی این ناپاکی ها گرفته شده و چشمان تیزبین مسئولین امر با دقت و وسواس بیشتری بازیهای این 3 هفته پایانی را رصد نمایند تا حداقل آنانی که خطا پیشه کرده اند بدانند هنوزهم کسانی که اجازه بروز چنین اتفاقاتی را نداده وجود دارند و با قدرت تمام جلوی این فریب خورگان خواهند ایستاد چراکه در دین و مرام و مسلکی که خداوندگار عالم رعایت حق الناس را بر خود خود ارجح می‌داند اجازه جولان دادن به چنین جریاناتی عین زیرپا گذاشتن حق الناس و تمرد از فرمان پروردگار است. باور کنید برخی اتفاقات زشت آنقدر با وضوح بالا در حال رخ دادن هستند که برای پیدا کردنشان خیلی به زحمت نخواهید افتاد پس لطفا همین امروز برای جدا کردن سیب های گندیده سبد لیگ فوتبال اقدامی عاجل نمایید و با مسئولین امر رایزنی نمایید تا مبادا فردا مجبور شویم سیب های گندیده بیشتری را ببینیم و افسوس بخوریم!

با تشکر
هواداران ملوان بندرانزلی

604/602

کد خبر: 628571

وب گردی

وب گردی