عزیزمحمدی: کارهای ماندگاری در دوره حضورم کردم

رئیس اتحادیه باشگاه های کشور گفت:اگر من رای آوردم مطمئن باشید کی روش کار فنی خودش را انجام می دهد و ما هم مدیریت فدراسیون را پیش می بریم.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، عزیزالله محمدی درباره مرگ زودهنگام در میان ورزشکاران اظهار داشت: بازیکنان باید قبل از اینکه وارد مسابقات شوند باید تست پزشکی دهند و اگر مشکلی داشته باشند از حضور آنها در مسابقات جلوگیری شود. البته حفاظت از بازیکنان بیشتر به مربیان باشگاه و مدیران برمی گردد تا از بازیکنان خود بیشتر مراقبت کنند تا دچار چنین مشکلاتی نشود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسکانیوز درباره اینکه تاج و عزیزمحمدی ایده های خود را در فوتبال پیاده کردند و حالا نوبت یک ایده جدید است عنوان کرد: آجرلو دوست عزیز من است و نظر خودش را گفته است. نظرش برای من محترم است. اما اگر یادتان باشد چهارسالی که من رئیس سازمان لیگ بودم تحولات زیادی به وجود آوردم. هنوز هم آثار آن را در خیلی از مواقع می بینید. مثلا ارائه برنامه لیگ به صورت یکساله و یا انتخاب داور ایرانی برای دربی اتفاقاتی است که از دوره من برجا مانده است. حتی کسی آن موقع جرات نداشت بازی ها را از بعد از ظهر به شب منتقل کند. حالا می بینید که چقدر راحت مسابقات راحت 8 شب برگزار می شود. خیلی از مسائل دیگر هم بود که در زمان ما انجام شد.

کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال همچنین تصریح کرد: خیلی دوست داشتم چهار سال قبل رای بیاورم و در کنار فوتبال باشم تا بتوانم باز هم کمک کنم اما رای نیاوردم و کنار رفتم. حالا هم اگر انشاالله بتوانم دوباره به فوتبال بیایم تغییر و تحولات اساسی را در فوتبال انجام می دهم. قطعا با حضور من سعی می کنیم در فدراسیون شرایط طوری رقم بخورد که فوتبال به سمت پاکی حرکت کند و درآمدزایی خوبی برای تیم ملی و باشگاه ها انجام شود. نباید این طور باشد که باشگاه های ما وقتی می خواهند به مسابقات بروند بیایند و به سازمان لیگ التماس کنند تا پولشان را بگیرند.

محمدی در پاسخ به این سوال که او در صورت ریاستش در فدراسیون فوتبال از کی روش حمایت می کند یا خیر گفت: کی روش با فدراسیون فوتبال قرار داد دارد و قراردادش هم تا پایان جام جهانی است. عملکرد این مربی در چند سال اخیر به ویژه جام ملت های آسیا بسیار خوب بوده است. او همچنین توانسته از مهره های جوان و خوبی در تیم ملی استفاده کند. از جمله این بازیکنان می توان به عزت اللهی، آزمون و جهانبخش اشاره کرد. در واقع تیم ملی پوست اندازی کرده و خود کی روش است که می تواند این راه را ادامه دهد. ضمن اینکه کی روش حرفه است و می داند که باید کار خودش را انجام دهد و فدراسیون هم بحث جداگانه ای دارد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود هم اکنون کی روش در فدراسیون تصمیم گیرنده است و کفاشیان هم تابع تصمیمات کی روش است بیان داشت: من قبلا نظرم را در این باره اعلام کردم.من کاری به گذشته فدراسیون ندارم که چه کسی چه کاری را انجام داده اما اگر من رای آوردم مطمئن باشید کی روش کار فنی خودش را انجام می دهد و ما هم مدیریت فدراسیون را پیش می بریم. کی روش مربی حرفه ای است و می داند باید در حیطه وظایف خودش کار کند و البته فدراسیون هم باید امکانات مورد او را فراهم کند.

604/602

کد خبر: 628591

وب گردی

وب گردی