کسب مقام سوم در مسابقات سراسری دسته یک والیبال برادران+ عکس

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس به میزبانی واحد تهران مرکزی اردیبهشت 95 برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، حسن طاهرخانی مدیرگروه و مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس ازکسب مقام سوم تیم والیبال برادران دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس در مسابقات سراسری دسته یک خبر داد.

وی افزود: این مسابقات به میزبانی واحد تهران مرکزی در اردیبهشت 1395 برگزار شد که در آن تیم والیبال دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس که از بازیکنان جوان بهره می­برد توانست به مقام سوم دست پیدا کند. لازم بذکر است تیم والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس از جوانان فعال و پویای گروه تربیت بدنی و مهندسی عمران ، آقای رحمت الله نوری به عنوان سرمربی، آقای علی فتحعلی نژاد به عنوان مربی و به سرپرستی وی تشکیل گردیده است.

فرح حبیب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس در رابطه با کسب این مقام؛ ابراز خرسندی کرد و ضمن عرض تبریک و تهنیت این موفقیت به جامعه دانشگاهی و ورزشی اظهار داشت: «از اینکه فرزندانمان توانستند بار دیگر در عرصه رقابت های والیبال در سطح کشور برای این مجموعه دانشگاهی افتخار آفرینی کنند خدا را شکر کرده و برای این ورزشکاران عزیز؛ سلامتی، عزت و موفقیت های بسیار زیر سایه امام زمان را آرزو دارم.

604/602

کد خبر: 628600

وب گردی

وب گردی