در دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با مسن‌ترین دانشجوی این دانشگاه چه گذشت؟

دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با مسن ترین دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسکانیوز، جلیل غرقی متولد 1311 و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد مسن ترین دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی است که مقطع کارشناسی را با معدل 19.17 به پایان رسانده و در حال حاضر دانشجوی رشته حقوق قضایی در مقطع کارشناسی ارشد در واحد مهاباد است و تصمیم دارد تحصیلات خود را تا مقطع دکتری نیز ادامه دهد.

وی انگیزه خود را از ادامه تحصیل در این سن علاقه به تحصیل دانست و گفت: به عقیده من در این سن و شرایط تنها راهی که برای من مانده ادامه تحصیل است و تنها جایی که محیط پاک و با صفایی دارد، دانشگاه آزاد اسلامی است که از این بابت از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس واحد و معاون آموزشی واحد سپاسگزارم که مشوق و یاری دهنده من در تمام مراحل تحصیلی بوده اند.

غرقی نحوه برخورد دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: در محیط دانشگاه از در ورودی تا رئیس واحد، مهربان و مشوق من هستند و به همین دلیل تصمیم گرفته ام تا پایان زندگی به تحصیلات خود ادامه دهم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از لحاظ علمی سطح بالایی دارد و به همین دلیل این دانشگاه را انتخاب کردم، گفت: به همه در هر شرایط سنی توصیه می کنم که به تحصیل علم بپردازند. دانشگاه آزاد اسلامی از لحاظ علمی می تواند باعث رشد انسان شود.

20101

کد خبر: 628697

وب گردی

وب گردی