معاون پشتیبانی کتابخانه ملی تغییر کرد

محمد هاشم‌زاده جای خود را در سمت معاونت پشتیبانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به محمود رئیس‌زاده داد.

به گزارش ایسکانیوز، طی حکمی از سوی سیدرضا صالحی امیری، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، محمود رئیس‌زاده به‌عنوان سرپرست «معاونت پشتیبانی، امور حقوقی و استان‌ها» منصوب شد. متن حکم انتصاب وی بدین شرح است:

جناب آقای محمود رئیس زاده
با سلام و احترام
با عنایت به تجارب مفید، تخصص، تعهد و شایستگی‌های جنابعالی به‌موجب این حکم شما را به عنوان «سرپرست معاونت پشتیبانی، امور حقوقی و استان‌ها» منصوب می‌نمایم. با توجه به وظایف آن معاونت انتظار دارم در بهینه‌سازی فرایندهای جاری سازمان اعم از ساماندهی نیروی انسانی و بهبود رفاه کارکنان، تلاش برای ارتقا فرهنگ سازمانی و پشتیبانی از برنامه‌ها و پروژه‌های سازمان کوشا باشید. توفیق جنابعالی را در تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و انجام وظایف سازمانی از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

بر اساس این گزارش، در کارنامه کاری محمود رئیس زاده سوابقی همچون معاون اجرایی مرکز آموزش مدیریت دولتی، معاون اداری، مالی و برنامه‌ریزی سازمان ثبت‌احوال کشور، معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست، قائم مقام سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان هواشناسی کشور به چشم می‌خورد.

همچنین در حکم دیگری از سوی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، محمد هاشم‌زاده که پیش از این معاونت پشتیبانی، حقوقی و امور استان‌ها را عهده‌دار بود به عنوان مشاور رئیس سازمان منصوب شد. متن حکم انتصاب وی بدین شرح است:

جناب آقای محمد هاشم‌زاده
با سلام و احترام
با عنایت به تجارب مفید، تخصص، تعهد و شایستگی‌های جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان «مشاور رئیس سازمان» منصوب می‌نمایم. امیدوارم ضمن ارائه خدمات مشاوره‌ای کارساز در کمک به راهبری برنامه‌های سازمان کوشا باشید. توفیق جنابعالی را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

502502

کد خبر: 628744

وب گردی

وب گردی