کاندیداهای جشن بازیگر معرفی شدند

نشست خبری جشن بازیگر صبح امروز در خانه تئاتر برگزار و لیست کاندیداهای این مراسم اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس انجمن بازیگران خانه تئاتر در این نشست گفت: در کشور ما فستیوال های فراوانی برگزار می شود ولی کاری که ما در جشن انجام می دهیم یک استثناست.داوران ما در طول سال تمام نمایش هایی که روی صحنه می روند، را می بینند. این جشن یکی از دستاوردهای خانه تئاتر است.
بهزاد فراهانی افزود: داوران ما عضو شورای عالی انجمن بازیگران خانه تئاتر هستند و بر اساس رای و نظر آنها تصمیم گیری می شود و ما هیچگونه دخالتی در نظر آنها نداریم. ضمن اینکه پیام هفته ملی تئاتر را استاد جمشید مشایخی قرائت می کند.
هوشمند هنرکار کار کارگردان این جشن نیز گفت: سال 82 که اولین بار این مراسم برگزار شد، دست انجمن بازیگران به لحاظ مالی خالی بود اما حالا پس از سالها شرایط تغییر کرده است. خوشبختانه عده ای به تئاتر وارد شده اند که روی نمایش سرمایه گذاری می کنند و این اتفاق خوبی است. سه سال است که دولت هیچگونه کمکی به این مراسم نکرده است و حضور همین اسپانسرها موثر است.
وی افزود: در این مراسم که اجرای آن را احترام برومند بر عهده دارد، برگزیدگان معرفی خواهند شد و گروه ژیوار نیز به اجرای برنامه می پردازد. امیدوارم که جشن گرم و خوبی داشته باشیم. هم چنین در این مراسم فرهاد تجویدی بازیگر و کارگردان تئاتر نیز گفت: 315 اثر در مرحله اول انتخاب شدند، 73 اثر به داوران نهایی معرفی شدند و از این تعداد 12 کاندید مرد و12 کاندید زن معرفی شدند.

او سپس کاندیداهای مرد را بدین شرح معرفی کرد: حسام منظور نماش ادیسه، رضابهبودی نمایش همه چیز می گذرد تو نمی گذری، هوتن شکیبا نمایش سوراخ، صابر ابر نمایش گالیگولا، حسن معجونی نمایش اسم، فرید قبادی نمایش ترور، صادق ملکی نمایش ازدواج آقای می سی سی پی، محمد نصرتی ازدواج آقای می سی سی پی، شهروز دل افکار باد شیشه را می لرزاند، مجتبی پیرزاده b5-6، آرش فلاحت پیشه ازدواج آقای می سی سی پی، ایمان صیاد برهان نمایش سرگیجه.

بهزاد فراهانی نیز اسامی کاندیداهای زن را بدین شرح اعلام کرد: شهره سلطانی نمایش ولنتاین الهام کردا نمایش شنیدن پانته آ پناهی ها نمایش شنیدن مونا احمدی نمای شنیدن فریبا متخصص نمایش هیچ کس نبود بیدارمان کند گیتی قاسمی نمایش عامدانه عاشقانه قاتلانه نسیم ادبی نمایش هتلی ها ستاره پسیانی نمایش اتاق ورونیکا بهناز جعفری نمایش ورونیکا باران کوثری نمایش شب آوازهایش را می خواند پانته آ بهرام نمایش در خواب دیگران سحرناز عباس زاده نمایش مونس
503502

کد خبر: 628748

وب گردی

وب گردی