امیرپوردستان: امروز راهبرد آمریکا تغییر کرده و جنگ مذهب علیه مذهب را خط مشی قرار داده است

فرمانده نیروی زمینی در رابطه با تغییر راهبرد آمریکا گفت: امروز راهبرد آمریکا تغییر کرده است و جنگ مذهب علیه مذهب را خط مشی خود قرار دادند آنها داعش را بوجود آورده و از آن حمایت می‌کنند و هدف از این حمایت نیز عدم وحدت بین شیعه و سنی است.

به گزارش ایسکانیوز، امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان در مراسم تجلیل از معلمان نزاجا که در سالن شهید مطهری مقر فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد گفت: شرایط امروز ما بسیار حساس است و ما باید متناسب با تهدیدات ظرفیت‌های خود را به کمال برسانیم چرا که غفلت جبران ناپذیر است اگر کشوری متناسب با مقتضیات زمان آماده نباشد زیر ظلم زورگویان له خواهد شد.
وی ادامه داد: ما آینده و تحولات منطقه را به طور صددرصد رصد می‌کنیم وجود رهبری انقلاب بسیار دلگرم کننده است ایشان فرمودند، امروز دنیا در یک پیچ تاریخی قرار گرفته است سرنوشت حکومت‌ها در این پیچ تاریخی رقم می‌خورد اگر مراقب نباشند دچار بلوا و آشوب خواهند شد ما در گذشته از این گونه پیچ‌های تاریخی داشته‌ایم به عنوان مثال انقلاب اسلامی ما در سال 57 یک پیچ تاریخی بود که معادلات بین‌المللی و منطقه‌ای را بهم زد.
فرمانده نزاجا اظهار داشت: ما ژاندارم آمریکا در منطقه بودیم اما معادلات انقلاب ما معادلات آمریکایی‌ها را برهم زد پیچ تاریخی دیگر در دوران اخیر فروپاشی شوروی و پایان جنگ سرد بود. بیداری اسلامی نیز از دیگر رخدادهای مهم دوران اخیر است که انقلاب اسلامی ایران بسترساز آن بود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران امیرپوردستان ادامه داد: بحث هندسه قدرت بحثی بسیار مهم است که باید آن را در همه معادلات درنظر گرفت، در این هندسه تمدن نوین اسلامی باید خط مشی قرار بگیرد آمریکایی‌ها پس از فروپاشی شوروی فهمیدند که قدرت دیگری در حال شکل‌گیری است حمله به منطقه غرب آسیا و کشورهای آفریقایی برای نفت و فواید آن نبود بلکه تنها به منظور جلوگیری قدرت‌گیری قدرتی به نام ایران بود که به راحتی آنها را به چالش کشید.
فرمانده نیروی زمینی در پایان خاطر نشان کرد: امروز راهبرد آمریکا تغییر کرده است و جنگ مذهب علیه مذهب را خط مشی خود قرار دادند آنها داعش را بوجود آورده و از آن حمایت می‌کنند و هدف از این حمایت نیز عدم وحدت بین شیعه و سنی است.
گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از معلمان نمونه نیروی زمینی ارتش تجلیل بعمل آمد.
202/201

کد خبر: 628927

وب گردی

وب گردی