رونمایی از نسل جدید فلش مموری اپیسر

با فلش مموری AH180۰ اپیسر به آسانی‌ می‌توان آن را به تلفن همراه متصل‌ و اطلاعات را جا به جا کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از موج، TypeC USB3.1 نسل جدید فلش مموری‌ها است که در مقایسه با نسل قبل خود از سرعت بالاتر بهره‌مند بوده و از قابلیت reversible جهت ورود فلش مموری، از هر دو رو، به دستگاه می‌باشد و مانع آسیب دیدن پورت USB در اثر ورود ناصحیح می‌شود.


فلش مموری AH180 اپیسر دارای دو اینترفیس USB3.1 Gen1 TypeC و USB3.1 Gen1 TypeA بوده و با بهره‌مند بودن Mobile OTG به آسانی‌ می‌توان آن را به تلفن همراه متصل‌کرد و اطلاعات را جابه جا نمود. همچنین فضای ذخیره سازی اسمارتفون و تبلت را افزایش داد.

سر دیگر فلش مموری AH180 دارای اینترفیس USB3.1 Gen1 Type-A بوده و سازگار با USB3.0/2.0 می باشد. پهنای باند آن ۱۰ برابر USB2.0 بوده و با سرعت بیشتری فایل‌ها را انتقال می‌دهد.
AH180 با رنگ طلایی و قرمز خود‌، الهام گرفته از شخصیت قهرمانی مرد آهنی می‌باشد. این فلش مموری از سری ultra-mini با ابعاد ۱.۲ x۳.۲ سانتی‌متر به همراه درب با قابلیت چرخش‌۳۶۰ درجه‌ای بوده که قابل اتصال به دسته کلید با استفاده از منفذ قرار گرفته بر روی آن می‌باشد.

این محصول در سه ظرفیت ۱۶،۳۲ و ۶۴ گیگابایت عرضه می‌شود و از ویندوزهای XP/۷/۸/۸.۱/۱۰، Linux ۲.۶.x ، MAC OS ۱.۴ بالاتر، Chrome OS پشتیبانی می‌نماید. همچنین سازگار با اندروید ۵.۰ به بالا بوده وبه آسانی می توان با اتصال به تلفن همراه فایل‌ها را باز‌کرده‌، به اشتراک گذاشته و یا ویرایش‌کرد.
محصولات کمپانی اپیسر تحت گارانتی شرکت داده پرداز رایانه متین به بازار عرضه می‌شود.

20103

کد خبر: 629111

وب گردی

وب گردی