دانشگاه آزاد اسلامی در هفته ای که گذشت /از دیدار دکتر میرزاده با مسن ترین دانشجوی دانشگاه تا آغاز طرح غربالگری سلامت

دانشگاه آزاد اسلامی در هفته ای که گذشت شاهد رویدادها و اتفاقات زیادی بود.

به گزارش ایسکانیوز، در هفته گذشته دیدار رییس دانشگاه آزاد اسلامی با مسن ترین دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی و آغاز طرح غربالگری سلامت هیات رئیسه و کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از داغ ترین اخبار دانشگاه آزاد اسلامی بوده اند.

شنبه 4 فروردین 1395

دبیرکل هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی:دبیرخانه هیات موسس و تیم نظارتی با کوله‌باری از تجربه و دانش روز همراه و در خدمت دانشگاه آزاد اسلامی است

دبیرکل هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه رئیس هیات عالی نظارت درمنطقه۳ و جمعی از مسئولین دبیرخانه هیأت عالی نظارت این منطقه طی بازدید یک روزه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اعضای هیأت رئیسه این واحد دانشگاهی دیدار و گفتگو کرد.

محمد علی نوریان، دبیرکل هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار با قدردانی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از ثمرات بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی است ولی متناسب با بزرگی این دستآورد بزرگ مورد توجه و قدردانی قرار نمی‌گیرد.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

طه هاشمی: همه می‌توانند از سیستم مکانیزه نقل و انتقالات دانشجویی به طور یکسان استفاده کنند

حجت‌الاسلام دکتر سیدطه هاشمی با حضور در دومین روز برگزاری کارگاه هم‌اندیشی و بررسی آیین‌نامه جدید نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور معاونان و مدیران دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در مرکز رفاهی فرهنگی واحد مشهد برگزار شد، به سوالات آنان در حوزه دانشجویی و نقل وانتقالات پاسخ گفت. همچنین در این نشست آیین‌نامه میهمانی و انتقال دانشجویان مورد بررسی قرار گرفت.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

بازدید معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از دانشکده داروسازی واحد اراک‎

سیدعلی ابطحی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاداسلامی، دکتر سید محمد مرتضوی معاون دبیرخانه شورای آموزشی وداروسازی تخصصی وزرات بهداشت،درمان وآموزش پزشکی ،دکترفرشاد هاشمیان مشاور دبیرخانه شورای آموزشی وداروسازی تخصصی وزرات بهداشت،درمان وآموزش پزشکی ، دکتر محمد صاحب الزمانی، معاون دفتر توسعه آموزش علوم پزشکی و امور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ،غلامرضا فتح آبادی مدیرکل اموراجتماعی وفرهنگی استانداری مرکزی و دکتر حسن طاهر احمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ضمن دیدار با رییس دانشگاه آزاداسلامی استان و سایرمسئولین این واحد دانشگاهی، از دانشکده داروسازی وآزمایشگاه های واحد اراک بازدید کردند.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

آغاز طرح غربالگری سلامت هیات رئیسه و کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی

همزمان با ولادت حضرت علی (ع) و آغاز هفته سلامت، به پیشنهاد معاونت علوم پزشکی و معاونت اداری مالی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی طرح غربالگری سلامت کارکنان و هیات رییسه سازمان مرکزی با همکاری تیم اعزامی بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) از اول اردیبهشت آغاز شد.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

یکشنبه 5فروردین 1395

واشقانی فراهانی: دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیروی کار پژوهشی هستند

معاون پژوهش و فناورى دانشگاه آزاد اسلامى در جلسه مشترک واحدهای پژوهشی و آزمایشگاه‌های برتر دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور دکتر حمید میرزاده برگزار شد، از تاسیس مرکز پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

ابراهیم واشقانی فراهانی، هدف از برگزاری این جلسه را ایجاد هماهنگی بین مراکز پژوهشی و آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی خواند و گفت: یکی از برنامه‌های اساسی دانشگاه گذار از دانشگاه آموزش‌محور به پژوهش‌محور و کارآفرین است. برنامه ششم توسعه دانشگاه نیز در همین راستا تدوین شده است. بالا بردن کیفیت آموزشی و پژوهشی و ایفای نقش فعال دانشگاه در پاسخگویی به نیازهای جامعه و مشارکت در اقتصاد مقاومتی که همان اقتصاد دانش‌بنیان است، از اهداف کلان دانشگاه محسوب می‌شود.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

دوشنبه 6فروردین 1395

تشکر آیت الله هاشمی رفسنجانی از کاشت بیش از 165 هزار اصله نهال در ایام درختکاری در دانشگاه آزاد اسلامی

آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی طی نامه ای به همراه پیوستی از گزارش طرح"یاد سبز شهدا" که به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهدای سرو قامت انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم و به مناسبت روز درختکاری اجرا شد، از دکتر میرزاده تشکر کردند.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

تجلیل از استادان برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی در هفته آموزش/ ابلاغ بخشنامه پایه‌های تشویقی استادان تا 2 هفته دیگر

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از قدردانی از استادان برگزیده این دانشگاه در هفته آموزش و ابلاغ بخشنامه پایه‌های تشویقی برای فعالیت‌های فوق‌العاده استادان ظرف یک یا 2 هفته آینده خبر داد.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید

50 درصد آموزش دوره‌های کوتاه‌مدت سال جاری دانشگاه آزاد اسلامی متناسب با نیازهای شرح شغل کارکنان طراحی شده است

سید ابراهیم حسینی در کارگاه تبیین آیین نامه‌های آموزش‌های تخصصی و کاربردی کوتاه مدت در جمع کارشناسانی از واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های گلستان و سمنان در سالن اندیشه واحد گرگان گفت: 50 درصد آموزش دوره‌های کوتاه مدت در سال 95 متناسب با نیازهای شرح شغل کارکنان دانشگاه طراحی و در تقویم گنجانده شده است. آموزش کارکنان و هیات علمی در قالب دوره‌های کوتاه مدت برای دانشگاه سرمایه‌گذاری برای بلندمدت محسوب می‌شود.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

سه شنبه 7 فروردین 1395

در دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با مسن‌ترین دانشجوی این دانشگاه چه گذشت؟

جلیل غرقی متولد 1311 و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد مسن ترین دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی است که مقطع کارشناسی را با معدل 19.17 به پایان رسانده و در حال حاضر دانشجوی رشته حقوق قضایی در مقطع کارشناسی ارشد در واحد مهاباد است، گفت: تصمیم دارم تحصیلات خود را تا مقطع دکتری نیز ادامه دهم.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

بازدید دکتر واشقانی فراهانی از واحد جزیره خارک دانشگاه آزاد اسلامی/تجلیل از دانشجویان، اساتید و کارکنان

مراسم تجلیل از دانشجویان، اساتید و کارکنان واحد خارگ با حضور دکتر واشقانی فراهانی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

تشریح مراحل فرایند و روند بررسی پرونده متقاضیان جذب هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به پایان رسیدن زمان ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی این دانشگاه در تاریخ 4 اردیبهشت ماه، از ثبت نام 1539 نفر متقاضی در این دوره از فراخوان خبر داد.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

چهارشنبه 8 فروردین 1395

واشقانی فراهانی خواستار شد: ارائه برنامه عملیاتی پژوهشی واحدها تا پایان اردیبهشت

در نهمین جلسه شورای تخصصی پژوهش و فناوری که با حضور دکتر واشقانی فراهانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ برگزار شد، جذب اعتبارات پژوهشی واحدها و برنامه ریزی عملیاتی پژوهشی مورد بررسی قرار گرفت.

ابراهیم واشقانی فراهانی در این جلسه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی برای جذب دانشجوی بیشتر و رقابت در سطح ملی و بین المللی ناگزیر به داشتن برنامه عملیاتی به ویژه در حوزه پژوهشی است.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

دکتر میرزاده تاکید کرد: واردات بی رویه کالاهای مصرفی مانع تحقق اقتصاد دانش بنیان

جلسه 79 ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور، روز سه شنبه 1395/2/7 به ریاست دکتر محمدرضا مخبر دزفولی، دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه طی سخنانی گفت: بر اساس آمار ارائه شده توسط صندوق بین المللی پول هم اکنون کشورمان از منظر تولید ناخالص داخلی هفدهمین اقتصاد جهان است.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

10101

کد خبر: 629164

وب گردی

وب گردی