آتش سوزی در پاساژ لوازم وزرشی در منیریه /مغازه لوازم ورزشی در آتش سوخت/ تلاش ۳ ساعته برای مهار شعله‌ها

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک پاساژ فروش لوازم ورزشی در محدوده میدان منیریه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، سیدجلال ملکی درباره جزئیات این حادثه بامدادی گفت: ساعت ۱:۱۵ بامداد امروز وقوع آتش سوزی در خیابان ولیعصر، میدان منیریه به سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد و بلافاصله ماموران چهار ایستگاه به همراه خودروهای تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد در یک پاساژ هفت طبقه تجاری تعداد زیادی مغازه فروش لوازم ورزشی وجود داشت که حریق در طبقه منفی یک شروع شده و به شدت در حال گسترش به مغازه های همجوار بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: بررسی های اولیه نشان می داد کانون آتش سوزی یک مغازه ۱۰ متری است که به دلیل نامعلومی کاملا شعله‌ور شده بود. آتش نشانان به دلیل آتش سوزی و شعله وری کامل مغازه امکان ورود به محل حادثه را نداشتند ولی با شکستن قفل های مغازه سرانجام موفق شدند در جدالی نفس گیر به کانون اصلی آتش دسترسی پیدا کنند.

ملکی گفت: آتش نشانان ابتدا با جلوگیری از سرایت شعله ها به مغازه های همجوار اقدام به مهار شعله ها کرده و سپس با استفاده از تجهیزات ایمنی کانون آتش را خاموش کردند.

او ادامه داد: در این حادثه خوشبختانه به هیچ کسی آسیبی وارد نشد و آتش نشانان موفق شدند در ساعت ۳:۱۰ بامداد عملیات مهار شعله های آتش را به پایان برسانند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان علت‌یاب سازمان در دست بررسی است.

105105

کد خبر: 629264

وب گردی

وب گردی