تهران – ایسکانیوز: دیدار تیم های موناکو و لیل در این هفته از لیگ یک فرانسه برای هواداران موناکو کابوس وار سپری شد؛ نه به این خاطر که تیم آنها در ورزشگاه «لویی دوم» تن به تساوی یک – یک داد بلکه به این خاطر که فالکائو، ستاره کلمبیایی تیمشان حاضر نشد در این بازی به میدان برود.

در واقع همین مورد کافی بود تا شایعه پشت شایعه به گوش برسد؛ فالکائو در شرایطی که یک ساعت و نیم قبل از شروع بازی در رختکن تیم موناکو بود و هیچ مصدومیتی هم نداشت از لیست این تیم برای بازی مقابل لیل کنار گذاشته شد تا با لباس رسمی در کنار ژرژ مندس، مدیر برنامه هایش در جایگاه ویژه بنشیند و بازی را تماشا کند.

حتی بعد از بازی هم ژاردیم، مربی تیم موناکو حاضر نشد درباره فالکائو صحبت زیادی کند تا شایعه جدایی او از تیم موناکو بیش از هر زمان دیگری جدی شود. به این مورد البته باید خبری که روز گذشته روی توییتر این بازیکن آمد هم اضافه شود؛ توییتری تحت این عنوان که «رویایم محقق شد». بعد از این توییت بود که بیش از 2 هزار هوادار با نوشتن شعار معروف رئال مادرید پیوستن او به این باشگاه اسپانیایی را جشن گرفتند ولی این توییت خیلی زود برداشته شد.

چند دقیقه بعد فالکائو در صفحه توییترش نوشت:« باید همه چیز درباره خبری که در توییترم آمد را تکذیب کنم. من این توییتر را ننوشتم و این مورد یک فتوشاپ بود».

البته صحبت های فالکائو با رییس باشگاه موناکو در کنار مدیر برنامه هایش نشان می دهد که قصد او برای جدایی از موناکو جدی است؛ پیش تر همه جا صحبت رفتن او به رئال مادرید مطرح بود ولی حالا به نظر می رسد منچستر سیتی هم آن قدر پیشنهاد قابل توجهی دارد که این بازیکن را مردد بگذارد.

فالکائو که با مبلغ 60 میلیون یورو از اتلتیکو مادرید به موناکو پیوسته در صورت جدایی از این تیم بعد از خامس رودریگس دومین بازیکن کلمبیایی موناکو است که در این فصل راهی باشگاهی دیگر می شود.
کد خبر: 63023

وب گردی

وب گردی