تهران- ایسکانیوز:رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( حماس) پیروزی ملت فلسطین و رزمندگان مقاومت اسلامی را در نبرد اخیر غزه در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی تبریک گفت.


متن کامل پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

رئیس محترم دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین( حماس)

خرسندم پیروزی بزرگ ملت عزیر فلسطین و رزمندگان مقاومت اسلامی را در نبرد خیر غزه به جناب عالی و همه مردان مومن و مجاهد مقاومت اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت گویم.

حوادث غم انگیز اخیر غزه که منجر به شهادت بیش از دو هزار نفر کودک، زن و سالخوردگان بی دفاع و مظلوم گردید، یک نسل کشی آشکار و فاجعه عظیم انسانی و نقطه عطفی در تاریخ خونبار فلسطین عزیز می‌باشد.

آنچه که در روزهای گذشته در غزه مظلوم گذشت بارزترین شکل نقض حقوق بشر دوبینانه و یادآور قتل عام‌های صبرا و شتیلا بود و بی تردید روزی عاملان این جنایات به محاکمه کشیده خواهند شد.

اما مقاومت و پایداری مردان،‌ زنان فلسطینی سرانجام دشمن را به پذیرش شرایط مقاومت اسلامی وادار نمود و نشان داد ایستادگی و مبارزه تنها راه آزادی سرزمین‌های اشغالی و احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین است.

مایلم بار دیگر حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران را از مردم عزیز فلسطین بویژه مقاومت اسلامی در مسیر مبارزه با رژیم اشغالگر و آزادی کل سرزمین های فلسطین اشغالی از بحر تا نهر مورد تأکید قرار دهم.

سربلندی و عزت روز افزون جناب عالی، سعادت و سرافرازی ملت عزیز فلسطین را از خداوند منان خواستارم.
کد خبر: 63092

وب گردی

وب گردی