تهران- ایسکانیوز: نایب رییس دوم کمیسیون اقتصاد با اشاره به اینکه برنامه ششم تا پایان سال تدوین و تقدیم مجلس خواهد شد گفت: برای تدوین برنامه ششم باید سه موضوع مورد توجه قرار بگیرد . بحران های اقتصادی دردنیا، حوادث طبیعی و شرایط خاص مثل خشک سالی و همچنین تحریم ها از جمله این نکات است.

محمد رضا پور ابراهیمی درباره تدوین برنامه ششم از سوی دولت گفت:مهمترین حسن و ویژگی برنامه ششم این است که در دولتی نوشته و اجرا می شود که قانون مدار و متعهد است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: مهمترین اولویت دولت یازدهم موضوع اقتصاد است و تنها خلائی که در برنامه ها وجود دارد، عدم تحقق برنامه های اقتصادی بوده است.

وی گفت: بنابر این می توانیم این امید را داشته باشیم که برنامه ششم توسعه به طور کامل اجرا شود و کشور از چاله های اقتصادی خارج شود.

این نماینده مجلس تکید کرد: معمولا در ایران دولت ها هشت ساله بوده اند و در صورتی که دولت یازدهم نیز عمر هشت ساله داشته باشد علاوه بر اینکه برنامه را خود ارائه می کند بند به بند آن را اجرا کرده و به آن متعهد خواهد بود.

پور ابراهیمی گفت: پیش نویس برنامه ششم از سوی دولت یازدهم آماده شده و تا پایان سال تقدیم مجلس می شود.

وی افزود: دراین صورت مجلس کار مهمی برای بررسی وتصویب این برنامه پیش رو خواهد داشت

این نماینده مجلس تاکید کرد: برنامه ششم چند اقدام مهم را نیاز دارد که نکته اول بازنگری کلیه برنامه ها به خصوص برنامه چهارم و پنجم است که با بی توجهی دولت قبل همراه بود.

وی افزود: برای تدوین برنامه ششم باید سه موضوع مورد توجه قرار بگیرد . بحران های اقتصادی دردنیا، حوادث طبیعی و شرایط خاص مثل خشک سالی و همچنین تحریم ها از جمله این نکات است.
کد خبر: 63620

وب گردی

وب گردی