تهران-ایسکانیوز:تهیه کننده«شهر موشها2»با اعلام جدیدترین آمار فروش این فیلم،از آمادگی برای تولید قسمت سوم آن خبر داد

علی سرتیپی، تهیه کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایسکانیوز،درباره جدیدترین فیلمش«شهر موشها2»که تهیه و پخش آن را بر عهده دارد،گفت:پس از افتتاحیه رکورد شکن این فیلم با مبلغ 75 میلیون تومان،این فیلم پنجشنبه شب فروشی معادل 135 میلیون تومان داشت که رقم قابل توجهی است آن هم تنها در 24 سالن و بدون تبلیغات خاص تلویزیونی.

مدیر شرکت تولید و پخش بین المللی فیلمیران با اشاره به اینکه رقبای دولتی،موقعیت های نمایشی بهتری در سینما دارند،گفت:فیلم ما تعلق به بخش خصوصی است و سینماهایی مثل ایران و فلسطین و فرهنگ امکانات کاملی به ما ارائه نمی دهند و رقیب دولتی ما این امکانات را در دست دارد اما استقبال مردم از فیلم به اندازه ای بالا است که به این رقم فروش خوب در دومین روز اکران فیلم برسیم.

سرتیپی افزود:دیشب تمام سینماها از جمله آزادی‌ وپردیس ملت به سانس فوق العاده رسیدند و تمام سالن‌ها از خیابان جمهوری به بالا در همه سانس‌ها پُر بودند.

او افزود:اکران فیلم در شهرستانها از امروز و فردا آغاز می شود و آن زمان فروش واقعی فیلم مشخص خواهد شد.

سرتیپی در موررد فروش کلی«شهر موشها2»گفت:هیچ شکی ندارم این فیلم رکورد پر فروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص می دهد و از نظر تعداد تماشاگر هم رکورد جدیدی خوااهد داشت.

سرتیپی در پایان در پاسخ به سوالی در مورد ساخت قسمت سوم«شهر موشها»با توجه اعلام این مساله در پایان این فیلم گفت:قطعا ما قصد ساخت قسمت سوم را داریم چون دکور بزرگ و امکانات و تجهیزات گرانقیمتی برای این فیلم تهیه شده که هزینه زیادی برای ما داشته و آماده استفاده برای پروژه های دیگر است اما هنوز هیچ چیز در مورد قسمت سوم فیلم مشخص نیست.

«شهر موش‌ها 2»  قسمت دوم از فیلم خاطرانگیز و محبوب کودکان دهه شصتی است که از چهارشنبه 5شهریور اکران خود را در گروه سینمایی قدس آغاز کرده است.

کارگردانی این فیلم بر عهده مرضیه برومند است و منیژه حکمت و علی سرتیپی تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارند. نگارش فیلمنامه قسمت دوم فیلم «شهر موش ها 2» برعهده فرهاد توحیدی بوده است.

 
کد خبر: 63792

وب گردی

وب گردی