تهران – ایسکانیوز: زندگی جرارد پیکه از زمانی که با خواننده معروف کلمبیایی ازدواج کرده به شدت زیر ذره بین رفته است؛ اگرچه در ابتدا این دو نفر نامزدی شان را شایعه می خواندند ولی بعد از  چند مدت به صورت رسمی آن را اعلام و بعد هم با یکدیگر ازوداج کردند.

تب این شایعات هنوز فروکش نکرده بود که خبر پدر شدن پیکه رسانه های اسپانیایی را تحت الشعاع قرار داد و در نهایت در سال 2013 بود که فرزند پسر او به نام «میلان» متولد شد. تولدی که البته همسر پیکه را وادار کرد تا مدتی دست از کار حرفه ای اش بردارد.

در راستای همین اخبار یک ماه پیش یکی دیگر از رسانه های اسپانیایی خبر داد که همسر پیکه دوباره باردار است؛ موردی که البته مطابق با انتظار تکذیب شد ولی حالا به صورت رسمی اعلام شده است! در واقع همسر پیکه با صفحه فیس بوکش خبر داده که «دومین فرزند در راه است». این در حالی است که او در صفحه توییترش به «پیکه» به عنوان پدر تبریک گفت و نوشت:« ما قصد داریم خانواده امان را بزرگ تر کنیم».

پیکه که مدت هاست در تیم بارسلونا بازی می کند بعد از ازدواج تمرکز لازم برای بازی را نداشت و اوایل امسال قول داد که باز هم به روزهای خوبش برگردد. گفتنی است فرزند دوم او اوایل سال اینده میلادی به دنیا خواهد امد.

 
کد خبر: 63901

وب گردی

وب گردی