اتفاقات خوبی در حریم های تهران  روی نمی دهد/ساخت و ساز غیر مجاز در محلات شمال شهر تهران بیداد می کند

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر ساخت و سازهای غیر مجاز در شمال تهران بیداد می کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع حاشیه نشینی در شهر تهران گفت: در حال حاضر آمار دقیقی در خصوص تعداد حاشینه نشینان شهرتهران ندارم.

او با بیان اینکه بازدیدی از حریم شهر تهران داشته ام، افزود: معمولا حریم ها با حاشیه نشینی زیاد همراه هستند و مانند یک منطقه رها شده اند به گونه ای که انگار ما دور آنها حصاری کشیده ایم و از شهر تهران جدا کرده ایم و دیگری کاری به آنها نداریم.

رئیس کمیته شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حالی این اتفاق ها روی می دهد که ما می دانیم همه سرازیری این حاشیه نشینان به سمت تهران است.

شاکری با بیان این که در حال حاضر انباشت نخاله های ساختمانی، زباله و ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم های شهر تهران است گفت: عدم کنترل محله و معابر باعث شده که در برخی از این محلات از ساعت 5 عصر به بعد کسی جرات نداشته باشد رفت و آمدی در آن داشته باشد.

او با تأکید بر این که باید در خصوص حل معضل حاشیه نشینی در حریم شهر با فرمانداری و استانداری تهران مذاکراتی انجام شود، گفت: در حال حاضر حریم هایی داریم که در برخی از مناطق مورد غارت قرار گرفته و ساخت و سازهای غیر مجاز در محلات شمالی تهران بیداد می کند.

شاکری با بیان این که شهرداری، استانداری، فرمانداری و شورای اسلامی شهر تهران باید هر چه سریعتر برای رفع مشکلات حریم اقدامات اساسی انجام دهند، گفت: در حال حاضر در حریم ها اتفاقات خوبی برای شهر تهران روی نمی دهد.

105105

کد خبر: 639542

وب گردی

وب گردی