رئال سوسیداد-رئال مادرید ؛ کهکشانی ها به فکر سبقت از رقبا

دیدار رئال سوسیداد و رئال مادرید امروز عصر (11 اردیبهشت ماه) از ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه آنوئتا شهر سن ساستین برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، رئال سوسیداد و رئال مادرید در اولین بازی حساس از هفته ی سی و ششم لالیگا در حالی به مصاف هم می روند که رئالی ها در صورت لغزش تیم اول و دوم جدول در صورت پیروزی به صدر جدول میروند. به علاوه بازی رفت این دو تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید با پیروزی 3-1 رئال مادرید به اتمام رسید.

رئال سوسیداد
شاگردان اوزه‌بیو ساکریستن که هفته ی گذشته موفق شده اند ویارئال رده چهارمی را در خانه متوقف کنند در حالی این هفته مقابل تیم رده سومی رئال مادرید بازی دارند که رئالی ها جز شانس های قهرمانی هستند و انگیزه ی زیادی برای بردن دارند.
سفید و آبی های شهر سن سباستین که در سی و پنج بازی خود در فصل جاری 11 پیروزی ، 9 تساوی و 15 شکست بدست آورده و با 42 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول مسابقات قرار دارد. در صورت پیروزی مقابل رئال و عدم نتیجه گیری رقبای خود میتواند در جدول رقابت ها چهار پله صعود کند.

رئال مادرید ، اندیشه های کارآمد زیزو
کهکشانی ها که بعد از برگشت از منچستر تمرینات خود را برای تقابل با سوسیداد از سر گرفته اند ، در تلاش اند با تدبیر سرمربی جوان خود زین الدین زیدان و انجام کارهای تاکتیکی بعد از شش برد متوالی اخیر به هفتمین برد خود دستیابند و در صدد لغزش دو تیم اتلتیکو و بارسلونا بمانند.
شاگردان زیدان که سه شنبه گذشته در شهر منچستر در نیم نهایی لیگ قهرمانان متوقف شدند باید مراقب باشند که در این بازی علاوه بر پیروزی مصدوم نشوند چرا که چهارشنبه ی پیش رو روزی سخت برای آنها خواهد بود.
رئال مادرید در حال حاضر با 25 پیروزی ، 6 تساوی و 4 شکست از سی و پنج هفته ی گذشته با 81 امتیاز در جایگاه سوم لالیگای اسپانیا قرار گرفته است.

تقابل اخیر دو تیم :
در شش تقابل اخیر دو تیم سوسیداد و مادرید سهم پیروزی سوسیداد و تساوی بین دو تیم 1 بازی بوده و رئال مادرید 4 پیروزی بدست آورده است. نکته ی جالب درباره ی پیروزی سوسیداد این است که آنها در بازی که موفق به پیروزی شده اند توانسته اند 4 بار دروازه ی رئال مادرید را باز کنند.

غایبین دو تیم در این دیدار :
سرجیو کانالِس ، ایمانول آگیرتکس و کارلوس مارتیز به دلیل مصدومیت و کارلوس ولا به دلیل محرومیت در بازی امشب مقابل رئال در ترکیب سوسیداد قرار نخواهند داشت.
زیدان هم ستاره ی اصلی خود رونالدو و همچنین مهاجم اول تیمش کریم بنزما را در بازی امشب در اختیار ندارد که این خبر خوبی برای کهکشانی ها نخواهد بود.

** پیش بینی سایت هو اِسکورد: رئال سوسیداد 1 - رئال مادرید 3

ترکیب احتمالی دو تیم :

604/602

کد خبر: 639575

وب گردی

وب گردی