افتتاح مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل با حضور دکتر میرزاده

دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدای سفر یکروزه خود به استان سیستان و بلوچستان، مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل را افتتاح کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر میرزاده که برای شرکت در جلسه هیات امنای استان سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرده، در بدو ورود به واحد زابل، ضمن بازدید از این واحد، مرکز رشد واحدهای فناور اقتصاد انرژی و محیط زیست واحد را افتتاح کرد.

این مرکز رشد شامل 7 هسته فناور از جمله هسته فناور ساخت سلاح هوشمند و قایق جستجوگر نظامی، هسته فناور ساخت صفحه خورشیدی و توربین های بادی با سرعت بیش از صد کیلومتر، هسته فناور طرح بازیافت لاستیک های فرسوده، هسته فناور ساخت تخته اعداد صحیح، هسته فناور سیستم کاهنده سرعت غیرمجاز، سیستم های هوشمند تحت وب و سیستم جامع و یکپارچه فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

همچنین در این بازدید، ساختمان فناوری و اطلاعات شهید احمدی روشن واحد زابل توسط حجت الاسلام سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد. این ساختمان در دو طبقه و با متراژ 2هزار و 400 مترمربع شامل یک کتابخانه و یک مرکز فناوری و اطلاعات است.

دکتر میرزاده در بازدید از واحد زابل، به طور سرزده با چند تن از دانشجویان این واحد دیدار و در مورد مسائل و مشکلات آنها گفتگو کرد.

لازم به ذکر است دکتر میرزاده و هیأت همراه در ورود به شهرستان زابل مورد استقبال مسئولان استانی و دانشگاهی ازجمله مهندس ناظری فرماندار، دکتر کشاورز مدیرکل سیاسی استانداری، حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و رییس و مسئولان واحد مرکز استان قرار گرفت.

20101

کد خبر: 639599

وب گردی

وب گردی