کشف 25000  لیتر گازوییل  قاچاق  از باک غیر استاندارد/محکومیت 250 میلیون ریالی قاچاقچی سوخت

 مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر طی گزارشی اعلام کردند از یک دستگاه خودروی کامیون بعد از بازرسی، مقدار25000 لیتر گازوئیل قاچاق که از داخل باک غیر استاندارد و چند عدد بشکه فلزی جاساز شده کشف و پس از تنظیم صورتجلسه پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر طی گزارشی اعلام کردند از یک دستگاه خودروی کامیون بعد از بازرسی ، مقدار25000 لیتر گازوئیل قاچاق که از داخل باک غیر استاندارد وچند بشکه فلزی در خودرو جاساز شده بود کشف که پس از تنظیم صورتجلسه پرونده ای در این خصوص در شعبه اول تعزیرات حکومتی ایرانشهر مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.

در این راستا پس از انجام تحقیقات لازم و سیر مراحل قانونی و با توجه به اوراق ومحتویات پرونده شعبه یادشده تخلف قاچاق سوخت را محرز تشخیص داده و راننده متخلف را به پرداخت جزای نقدی به مبلغ بیش از 250 میلیون ریال وضبط مواد سوختی و ظروف مکشوفه به نفع دولت محکوم کرد.
لازم به ذکر است مواد سوختی کشف شده نیز به شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایرانشهر تحویل داده شد تا در شبکه مربوطه توزیع شود.


105105

کد خبر: 639695

وب گردی

وب گردی