زمانی: ملی پوشان سابق هم باید در انتخابی شرکت کنند

رییس کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته ضمن بیان این مطلب که ملی پوشان دوره قبل نیز باید در انتخابی شرکت کنند از برگزاری انتخابی تیم ملی مسابقات جهانی اتریش بانوان و آقایان پیش از ماه مبارک رمضان خبرداد.

محمد علی زمانی به ایسکانیوز گفت: براساس مصوبه آخرین جلسه کمیته فنی برای اخذ مجوز ورود به اردوی تیم ملی کلیه کاراته کا ها می بایست از فیلتر انتخابی عبور کنند و براساس همین دستور العمل ملی پوشان دوره قبل نیز در انتخابی حضور می یابند.
وی در ادامه به مزیت این دوره از رقابتها اشاره کرد و افزود: در دوره های پیشین سهمیه استانی در نظر گرفته می شد و بر همین منوال چهره های مطرحی بودند که به دلایل مختلف نمی توانستند در انتخابی شرکت کنند و با این شیوه جدید تمام مدعیان می توانند در انتخابی تیم ملی حضور یابند.
زمانی در خصوص زمان برگزاری انتخابی تیم ملی آقایان و بانوان در رده سنی بزرگسالان گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، در بخش کومیته 14 الی 17 اردیبهشت ماه و در بخش کاتا نیز 30و31 اردیبهشت ماه انتخابی مسابقات جهانی اتریش در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می شود.
وی همچنین در خصوص برگزاری انتخابی تیم ملی بزرگسالان بانوان گفت : رقاتبهای انتخابی برای بانوان در بخش کومیته 21 الی 24 اردیبهشت ماه و برای کاتاروها 6 الی 7 خرداد ماه انجام خواهد پذیرفت.

606/601

کد خبر: 639808

وب گردی

وب گردی