دستگیری ارازل و اوباش در مشهد/متهمان با حمله به میوه فروشی مشتریان را مجروح کردند

 جانشین رئیس پلیس استان خراسان رضوی گفت:چهار اراذل و اوباش که با حمله به یک میوه فروشی در مشهد صاحب مغازه و مشتریانش را مجروح کرده بودند،شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، سرهنگ حسین بیدمشکی در این باره گفت: چهارم فروردین امسال چهار اراذل و اوباش با حمله به یک مغازه میوه فروشی در یکی از محلات مشهد صاحب مغازه و سه نفر دیگر را به شدت با چاقو و چوب مجروح کرده و سپس با ایجاد رعب و وحشت و عربده کشی از محل فرار کردند.

او ادامه داد: با توجه به ایجاد نا امنی در میان مردم محله، بلافاصله ماموران کلانتری خواجه ربیع مشهد وارد عمل شده و موفق شدند سرانجام روز گذشته چهار اراذل و اوباش که موجب نا امنی و ضرب و جرح شده بودند را شناسایی و دستگیر کنند.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، چهار متهم به نام های علی25 ساله، مجید 26 ساله،مهدی 26 ساله و احمد 27 ساله علت درگیری با مرد میوه فروش را اختلافات حساب اعلام کردند.

بیدمشکی با بیان اینکه تحقیقات برای دستگیری سایر همدستان فراری متهمان ادامه دارد، گفت: پلیس اجازه نمی دهد که پایتخت معنوی ایران به جولانگاه اراذل و اوباش تبدیل شود با این افراد به شدت برخورد می کنیم.
20106

کد خبر: 639864

وب گردی

وب گردی