مک‌لارن یک F1 تر و تمیز برای فروش دارد

خودروی F1 شرکت مک‌لارن، بهترین خودروی دوره‌ی خودش است. ماشین‌های زیادی نیستند که توانسته باشند محبوبیت بالای F1 را در دوره‌ی تولیدشان داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز، این خودروی دهه 90ای، هنوز هم که بیست سالی از زمان عرضه‌اش می‌گذرد، می‌تواند با خفن‌ترین خودروهای امروز هم رقابت کند. تنها خودرویی که توانست از نظر سرعت، مک‌لارن F1 را شکست دهد، «بوگاتی ویرون» (Bugatti Veyron) بود. اگر موتور F1 را که یک موتور تنفس طبیعی (Naturally Aspirated Engine) است در نظر بگیریم، می‌توانیم حتی بگوییم که این خودرو، هنوز هم یکی از سریع‌ترین خودروهای دنیا است.

نکته‌ جالب درباره‌ی F1، تولید بسیار محدود آن است. تنها 64 عدد مک‌لارن F1 تولید شده؛ طوری که این خودرو آیتمی کلکسیونی محسوب می‌شود.

به همین دلیل هم اگر قرار باشد یکی از این خودروها به فروش برسد، حسابی سر و صدا به پا می‌شود. شرکت MSO، از زیرمجموعه‌های شرکت مک‌لارن، خبر از فروش یک F1 با شماره‌ی شاسی 069 را داده است؛ یعنی این مدل، از آخرین خودروهای تولید شده‌ی سری F1 است.

خودرویی که MSO برای فروش قرار داده، فقط 2800 مایل حرکت کرده؛ یعنی کم و بیش نو است. همانطور هم که انتظار دارید، این خودرو با تمام بند و بساطی که به هنگام عرضه‌اش همراه آن بوده، به فروش می‌رسد.

شرکت مک‌لارن حرفی از قیمت نزده، اما انتظار داریم قیمت‌اش چیزی بین 7 تا 8 میلیون پوند باشد. اگر به دنبال خرید مک‌لارن هستید، صفحه‌ی مربوط به آن را در وب‌سایت رسمی مک‌لارن بخوانید و با ایمیل داده شده در آن، تماس برقرار کنید.

منبع: دیجی کالا

20101

کد خبر: 639876

وب گردی

وب گردی