مرتضی طلایی: شورایاری ها برای فعالیت های اجتماعی و فرهنگی محلات برنامه ریزی کنند

نشست هم اندیشی شورایاران منطقه ۱۶ با حضور مرتضی طلایی نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران ،جواد میرزاقلی شهردار منطقه ،جمعی از معاونان و مدیران  ، اعضای شورایاری ها ومسئولان سرای محلات برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در این نشست با تبریک ایام رجب ،نخستین مورد ضروری در کار شورایاران را توجه به برنامه ریزی و حرکت در مسیر برنامه عنوان کرد.

دکتر مرتضی طلایی گفت: حرکت کردن در راستای برنامه ها واهداف ،گره ها را باز می کند و در این مسیر استفاده از مدیران معتبر ،سالم و کار آمد بسیار موثر است .

او افزود: بسیاری از مشکلات موجود در محلات با تدبیر ،تعامل وهمراهی قابل حل است که در این راستا همه شورایاران باید از فضای گفتمان مناسب و همه ظرفیت ها استفاده کنند تا شهروندان از نتیجه کار راضی باشند.

نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران ،تحلیل درست مسائل ،توجه به ماموریت های شورایاران ،عدم انحراف از برنامه و برنامه ریزی برای همه شهروندان در مقیاس خانه به خانه در حوزه های مختلف به ویژه حوزه اجتماعی و فرهنگی و ایجاد اتاق فکررا از اولویت های کاری برشمرد.

دکتر طلایی در ادامه با تاکید بر کیفی سازی برنامه ها و افزایش ماموریت شورایاران گفت: هم اندیشی ،ارتباط با مردم ،حضور در مساجد وفعالیت های اجتماعی در کنار کار اخلاق مدارانه به تقویت شورایاری ها کمک شایانی می کند.

نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین از زحمات و تلاش های مهندس میرزاقلی شهردار منطقه ۱۶ تشکر کرد.

مهندس میرزا قلی شهردارمنطقه ۱۶ نیز با تبریک سالروز تأسیس شورایاری ها گفت : مشارکت مردم در بسیاری از امور از جمله مسائل شهری اثرات بسیار خوبی در جامعه به همراه دارد.

شهردار منطقه ۱۶ با اشاره به درخواست ها و پیگیری اعضای شورایاری گفت: خوشبختانه تعامل خوبی بین مدیریت شهری و این عزیزان ایجاد شده است که در این منطقه نیز این همراهی و همدلی وجود دارد.

او افزود: خوشبختانه اعضای شورایاری ها با مسایل و مشکلات شهر، شهروندان و شهرداری به خوبی آشنا هستند که تلاش این عزیزان در کنار جهادگران عرصه مدیریت شهری موجب پیشرفت در همه امور می شود.

مهندس میرزا قلی گفت : در نشست های مختلف در محله، ناحیه و منطقه درخواست ها و موضوعات مطرح شده توسط شورایاری ها پیگیری می شود که در این خصوص حجم بالایی از این درخواست ها اجرایی شده و یا در مرحله اجرا قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۱۶ گفت: بسیاری از موضوعات در منطقه نیازمند همراهی و همکاری سایر دستگاه ها می باشد که امیدواریم این مهم تحقق یابد.

در این نشست دبیران شورایاری های منطقه ۱۶ و مسئولان سرای محلات مسائل و موضوعات خود را در حوزه های مختلف مطرح کردند.

در پایان این برنامه از دبیران شورایاری های منطقه تقدیر شد.

105105

کد خبر: 639894

وب گردی

وب گردی