با دور دور در خیابان های  خاص  تهران برخورد می شود/ فعالیت گشت نامحسوس برای برخورد با متخلفان

رئیس پلیس تهران گفت: گشت های نامحسوس از ساعت 2 بامداد تا 6 صبح در خیابان های خاص با دور دور و ایجاد مزاحمت برخورد می کنند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان سردار تیمور حسینی در مورد برخورد با دوردورهای خیابانی شبانه با توجه به گرم شدن فصل گرم، گفت: در چند نقطه تهران در گذشته رانندگان خودروهای مدل بالا به بهانه تفریح و در واقع اذیت شهروندان، اقدام به دور دور می کردند.

او ادامه داد: در حال حاضر در تمامی این خیابان ها از جمله شهرک غرب،سعادت آباد و اندرزگو گشت های پلیس حاضر هستند و اجازه ایجاد مزاحمت و دور دور را به رانندگان متخلف نمی دهند. همچنین از ساعت دو بامداد تا 6 صبح نیز گشت نامحسوس پلیس راهور در این خیابان ها مستقر است و با متخلفان برخورد می کند.

به گفته رئیس پلیس راهور تهران تیم های کنترلی در نقاطی که دور دور انجام می شود،حضور داشته و علاوه بر تسهیل ترافیک از ایجاد مزاحمت برای شهروندان جلوگیری می کنند.

حسینی در مورد برخی مشکلات ایجاد شده برای ساکنان این محلات با تمهیدات پلیس گفت: باور کنید ما نیز برای تسهیل ترافیک و آرامش شهروندان مجبور به انسداد مقطعی برخی معابر یا تغییر تابلوهای آن محلات هستیم. در محله سعادت آباد با بستن ورودی اگرچه مسیر برای ساکنان آن محله اندکی دور شده است، اما دیگر ساعت ها در ترافیک خودروهای دور دور گرفتار نمی شوند. بسیاری از شهروندان از این طرح ما استقبال کردند.

105105

کد خبر: 640100

وب گردی

وب گردی