پلیس شاهرود اعضای باند قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کرد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از انهدام باند بلع مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از شاهرود سرهنگ غلامرضا کاظم زاده گفت: چهار کیلو و 178 گرم تریاک به صورت 400 بسته بلعیده از پنج عضو این باند کشف شد.
وی اظهار داشت: ماموران بازرسی شهید نوری برای ارتقا امنیت در محور بین المللی تهران - مشهد طرح کنترل خودروهای عبوری را در این جاده اجرا می کنند.
وی خاطرنشان کردد: بامداد شنبه ماموران در مقابل ایستگاه به یک دستگاه اتوبوس که از تهران به مقصد مشهد در تردد بود مظنون شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف می کنند.
کاظم زاده با بیان اینکه در بررسی اولیه کنترل چند تن از مسافران که رفتار مشکوکی داشتند با دقت بیشتری انجام گرفت، افزود: در ادامه پنچ مسافر اتوبوس که اظهارات ضد و نقیض و حالات غیر طبیعی داشتند بازجویی شدند و احتمال حمل مواد به صورت انباری و بلعیده شده از سوی آنان قوت گرفت.
وی تصریح کرد: با هماهنگی با مقام قضایی و انتقال متهمان به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اقدامات پزشکی لازم نیز انجام شد و شک پلیس به واقعیت پیوست.
کاظم زاده از کشف 400 بسته حاوی ماده مخدر تریاک به مقدار چهار کیلو و 178 گرم تریاک در همین خصوص خبر داد و گفت: هر پنج عضو این باند در حال انتقال مواد به مشهد دستگیر شدند.

کد خبر: 640150

وب گردی

وب گردی