رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج خبر داد: احداث گلخانه واحد خورموج در انتظار تصویب هیات امنا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت: راه‌اندازی گلخانه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج در انتظار تصویب هیأت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر است.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا چمکوری در نشست با دبیر شورای تخصصی اقتصاد دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: یکی از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی خودکفایی در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج افزود: زیرساخت‌های لازم برای احداث و کشت محصولات گلخانه‌ای در این واحد مهیا شده و آماده احداث است.

وی ادامه داد: طرح توجیهی راه‌اندازی گلخانه برای کشت محصولات کشاورزی آماده و به هیأت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر ارسال‌ شده و منتظر تأیید کمیسیون دائمی هیأت امنا است.

چمکوری یادآور شد: ایجاد کشت گلخانه‌ای نقش مهمی در اقتصاد و مدیریت بهینه منابع آب و کمک به هزینه‌های دانشگاه است.

دبیر شورای تخصصی اقتصاد دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر نیز گفت: یکی از برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی حمایت از ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای سیاست‌های درآمدزایی و عدم وابستگی به شهریه دانشجویی است.

محمد بهروزی یادآور شد: واحد بوشهر با مشارکت واحد خورموج اقدام به ایجاد گلخانه برای کشت محصولات کشاورزی خواهند کرد.

وی ادامه داد: در کنار تولید علم می‌توان به کسب درآمدزایی برای دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کرد و با توجه به نام‌گذاری شعار امسال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری با ایجاد فضاهای گلخانه‌ای می‌توان رشد اقتصادی را توسعه بخشید.

20101

کد خبر: 640179

وب گردی

وب گردی