بازدید رئیس‌جمهور و وزیر نیرو از دستاوردهای گروه مپنا در روز کارگر

اگر امروز شرکتی مثل مپنا داریم به دلیل کار و تلاش شرکت‌های دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری در این سرزمین است.

به گزارش خبر گزاری ایسکانیوز،حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌ جمهوری با همراهی وزیر نیرو صبح امروز از گروه مپنا بازدید کرد.
رییس جمهور روز یکشنبه هم‌زمان با روز کارگر با حضور در محل گروه صنعتی مپنا ضمن بازدید از این مجموعه صنعتی با گزارش مدیران بخش‌های مختلف این گروه در جریان جدیدترین دستاوردهای شرکت مپنا قرار گرفت.


وی پس از این بازدید در جمع کارگران گروه مپنا گفت: اگر امروز شرکتی مثل مپنا داریم به دلیل کار و تلاش شرکت‌های دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری در این سرزمین است.


دکتر روحانی ادامه داد: تلاش‌های دانش بنیان موجب شده یک شرکت پرافتخار مثل مپنا به وجود آید و مپنا امروز به عنوان غرور ملی برای کشور محسوب می‌شود؛ به همین دلیلی است که در یک رقابت آزاد حضور پیدا کرده و یک شرکت بدون رقابت آزاد با قدرت‌های اقتصادی جهان نمی تواند مغرورانه سر خود را بالا بگیرد.


رئیس‌جمهور تصریح کرد: مپنا امروز شرکت‌های بزرگ مثل میتسوبیشی و هیتاچی را کنار گذاشته است و در حال رقابت با شرکت‌هایی همچون زیمنس و GE است.


دکتر روحانی ادامه داد: قطاری برای ما لذت‌بخش است که توسط کارگر ایرانی و مپنا ساخته شده است، به برقی افتخار می‌کنیم که نیروگاهش به دست کارگران ایرانی احداث شده است. امروز مپنا اگر بخواهد با شرکت‌های خارجی در زمینه‌های مختلف همکاذری کند به راحتی می‌تواند فناوری های لازم را جذب کند.


وی با بیان اینکه امروز بسیار خوشحالم که دیدارم با کارگران را در محل شرکت دانش‌بنیانی مانند مپنا انجام می دهم، افزود: از این شرکت می خواهم در زمینه تجهیزات بیمارستانی که کار خود را آغاز کرده به فعالیت خود ادامه دهد.

602/402

کد خبر: 640202

وب گردی

وب گردی