مراسم پاسداشت روز معلم در واحد تهران شمال/  تقدیر از اساتید برگزیده

مراسم گرامیداشت روز استاد با حضور دکتر میرزاده، آیت الله موسوی بجنوردی و اعضای هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی در واحد تهران شمال برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر صفانیا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال ضمن خیرمقدم به دکتر میرزاده، معاونان، استادان و مهمانان گفت: احترام به دانش و علم از سنت‌های استوار فرهنگ ایرانی - اسلامی است. اگر امروز برای تجلیل از اساتید گردهم آمده ایم، برای آن است که بگوییم این سنت‌ها در وجود ما زنده و پایدار است.

دکتر صفانیا با بیان اینکه اگر این سنت‌ها را فراموش کنیم، هویت خود را از یاد برده ایم، گفت: به برکت همین سنت‌ها و دانش پروری‌ها بوده که ایران همواره پربارترین مراکز آموزشی را داشته است. فلسفه تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در همین راستا بوده است. بنیانگذاران این دانشگاه کسانی بودند که پایبند به سنت‌ها، آرمان گرا و خواهان پیشرفت کشور بوده اند.

وی افزود: پیش از تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی، امر آموزش عالی به دست دولت بود. دانشگاه آزاداسلامی برای اولین بار نظام آموزش عالی بدون اتکا به دولت را بنیان نهاد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال ادامه داد: عملکرد این دانشگاه در گسترش دانش و توسعه علم و فناوری، نشان داد که با مدیریت منسجم و کارآمد می توان به پیشرفت دست یافت.

صفانیا با بیان اینکه دانشگاه آزاداسلامی امروز به مرحله ای رسیده است که می تواند در تاریخ آموزش عالی نامی پایدار داشته باشد، گفت: این موفقیت‌ها هرگز تصادفی نبوده و نخواهد بود بلکه حاصل کوشش جمعی خانواده‌های فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های این واحد دانشگاهی، گفت: واحد تهران شمال با بهره گیری از توان مدیریتی و علمی همکاران و اساتید، توسعه کمی و کیفی را در دستورکار خود قرار داده است و در راستای اهداف توسعه کشور گام برداشته است.

گفتنی است در پایان این مراسم، از تعدادی از اساتید پیشکسوت فرهنگی علمی واحد تهران ازجمله آیت الله دکتر موسوی بجنوردی، دکتر احمد مجد، دکتر بهرام عکاشه، دکتر مرتضی خسروی و دکتر محمدعلی شیخ تقدیر به عمل آمد.

همچنین از اساتید منتخب فرهنگی علمی این واحد دانشگاهی ازجمله دکتر علیرضا ابراهیم، دکتر مریم بنانج، دکتر سهیلا بوذری، دکتر فرشته مطیعی، دکتر محمدتقی ساداتی پور، دکتر بهرام پروین، دکتر مژگان رشتچی، دکتر خلیل علی محمدزاده و دکتر محمدمنصور ریاحی کاشانی نیز تقدیر و قدردانی به عمل آمد به عمل آمد.

دکتر زهرا اباذری نیز به عنوان استاد زن فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال معرفی شد.

20101

کد خبر: 640304

وب گردی

وب گردی