مدیرکل گزینش دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد: تسریع در جذب اعضای هیات علمی با تفویض اختیار به استان ها

مدیرکل گزینش سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خوشبختانه با حضور و تدابیر حسنه دکتر میرزاده، به لطف خدا هیات گزینش موقت استادان برای تعیین و تکلیف کسانیکه از دوره مدیریت سابق برای جذب در هیات علمی متقاضی بودند، تشکیل شد که به صورت هفتگی مشغول به رسیدگی این پرونده ها هستند و تا کنون غریب به 4 هزار نفر از اعضای هیات ملی تعیین تکلیف شده اند و موجبات دلگرمی خانواده های این عزیزان به وجود آمده است.

محمدرضا نیازی، مدیرکل گزینش سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه برگزاری مراسم پاسداشت روز معلم در واحد تهران شمال، ضمن تبریک روز معلم و اهمیت پاسداشت این روز گفت: محورهای سه گانه ای برای متقاضیان جذب عضویت هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد. یکی از این محور ها حراست دانشگاه آزاد اسلامی است.

او در ادامه گفت: در این روند ما از محل اشتغال و تحصیل قبلی متقاضیان, انجام تحقیقات محلی در محل اشتغال و تحصیل متقاضیان و همچنین استعلام از مراجع امنیتی بیرونی دانشگاه استعلاماتی را انجام می دهیم.

نیازی در ادامه به تاکیدات رییس دانشگاه آزاد اسلامی در تسریع امور جذب متقاضیان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: با توجه به تاکیدات دکتر میرزاده و به لطف خدا در همه زمینه های استعلام توانسته ایم تسریع انجام دهیم. البته در این راه و در راستای تفویض اختیار به استان ها، خیلی از امور را به استان ها واگذار کرده ایم تا در جذب هیات علمی تسریع صورت گیرد البته بانک اطلاعاتی این مرکز کامل است و فقط بعضی اختیارات به مراکز استان ها واگذار شده است.

او در ادامه به هفته پاسداشت مقام استاد اشاره کرد و افزود: بهترین خبر برای متقاضیان جذب در هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی می تواند این موضوع است که متاسفانه در دوره مدیریت سابق دانشگاه آزاد، متاسفانه امور گزینشی به طور سلیقه ای انجام می گرفت و کاملا امور گزینشی مربوط به اعضای هیات عالی متوقف مانده بود.

مدیرکل گزینش سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: خوشبختانه با حضور و تدابیر حسنه دکتر میرزاده، به لطف خدا هیات گزینش موقت استادان برای تعیین و تکلیف کسانیکه از دوره مدیریت سابق برای جذب در هیات علمی متقاضی بودند، تشکیل شد که به صورت هفتگی مشغول به رسیدگی این پرونده ها هستند و تا کنون غریب به 4 هزار نفر از اعضای هیات ملی تعیین تکلیف شده اند و موجبات دلگرمی خانواده های این عزیزان به وجود آمده است.

20101

کد خبر: 640329

وب گردی

وب گردی