تقدیر از آثار پیش محصول، واحد فناور و شرکت دانش‌بنیان در سومین جشنواره فناوری نانو

از آثار پیش محصول، واحد فناور و شرکت دانش‌بنیان در سومین جشنواره فناوری نانو در سال «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل»، تقدیر می‌شود.

رئیس کمیته اجرایی جشنواره نانو به ایسکانیوز گفت: از آثار ارسالی در سال «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل»،آثار پیش محصول، واحد فناور و شرکت دانش‌بنیان به جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامیدر روزهای 5 و 6 خرداد ماه سال 1395 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره)شهرری به‌طور ویژه تقدیر ‌شود.

دکتر سیدفرج الله موسوی رئیس کمیته اجرایی جشنواره در گفت‌وگو با روابط عمومی و اطلاع رسانی واحد اظهار کرد: «با توجه به نامگذاری شعار سال جاری بنام (اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل) از سوی مقام معظم رهبری و در راستای پیروی از منویات معظم له در خصوص احیای بخش‌های اقتصادی ، در حال حاضر اقتصاد مقاومتی مسئله اصلی کشوراست و بایستی در این راستا فرمایشات گهربار ایشان را مبنای عمل و فعالیت خود قرار دهیم .

رئیس واحد یادگار امام(ره) شهرری در ادامه افزود: «سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری که یکی از رویکردهای اصلی آن توجه به اقتصاد دانش‌بنیان است این موضوع را بیش از پیش مورد توجه قرار داده است.»

وی با بیان اینکه اقتصاد دانش‌بنیان به عنوان یکی از بازوهای اصلی اقتصاد مقاومتی در دستور کار دانشگاه قرار گرفته است افزود: آثار ارسالی به جشنواره فناوری نانو، آثار پیش‌محصول، واحد فناور و شرکت دانش‌بنیان به‌طور ویژه‌ای در این جشنواره مورد تقدیر قرار ‌خواهد گرفت.

آخرین مهلت ارسال آثار در حوزه فناوری نانو به جشنواره از طریق تارنمای آن به نشانیnanofestival.iausr.ac.ir تا 16 اردیبهشت سال جاری امکان پذیر است.

برگزاری نمایشگاه تخصصی اختراعات و محصولات فناوری نانو در زمینه‌های علمی نانو شیمی، نانو فیزیک، نانو زیست، نانو الکترونیک، نانو پزشکی و نانو مواد، سمپوزیوم فناوری نانو و کارگاه‌های آموزشی آشنایی با دستگاه‌ها و تجهیزات به همراه تکنیک‌های مورد استفاده در فناوری نانو از جمله برنامه‌های جانبی این جشنواره خواهد بود و علاقمندان می‌توانند جهت مشارکت و حضور در برنامه‌های این جشنواره با دبیرخانه جشنواره به شماره 55229283-021 و یا ایمیل جشنواره nanofestival@iausr.ac.irnanofestival@iausr.ac.ir>در تماس باشند.

20101

کد خبر: 640332

وب گردی

وب گردی