نسخه دسکتاپ واتس اپ احتمالا در حال آماده شدن برای ویندوز و مک

بر اساس اسکرین شات هایی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده، به نظر می رسد که واتس اپ در حال توسعه یک اپلیکیشن برای سیستم عامل های ویندوز و مک است. این اسکرین شات ها بیان می کنند که اپلیکیشن در چه مرحله ای قرار گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز، در حال حاضر امکان تایید یا رد کردن واقعی بودن اسکرین شات ها وجود ندارد اما به هیچ عنوان بعید نیست که واتس اپ، شرکتی که اکنون تحت تملک فیسبوک قرار دارد، در حال توسعه اپلیکیشن خود برای ویندوز و مک باشد.

تا سال گذشته کاربران کامپیوترهای شخصی امکان استفاده از واتس اپ را نداشتند و صرفا ملزم به بهره گیری از آن در موبایل یا تبلت خود می شدند. در سال ۲۰۱۵ ولی واتس اپ یک کلاینت تحت وب را برای کاربران دسکتاپ فراهم کرد که توسط مرورگر می توانستند به آن سر زده و در کامپیوتر خود به گفتگو با دوستان شان بپردازند.

این در حالیست که شما برای استفاده از کلاینت تحت وب، باید موبایل خود را در دسترس داشته باشید و به طور کلی پایداری آن نیز چندان بالا نیست و در برخی مواقع، با مشکلاتی در زمینه اتصال و ارسال پیام ها رو به رو خواهید شد. در صورت وجود یک اپلیکیشن کامل برای واتس اپ به جای نسخه تحت وب در کامپیوترهای شخصی، می توان شاهد پایداری بسیار بالاتر این پلتفرم بود.

منبع: دیجیاتو

20101

کد خبر: 640543

وب گردی

وب گردی