مراسم گرامیداشت روز معلم و تجلیل از استادان و دانشجویان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس

مراسم بزرگداشت روز معلم و گرامیداشت روز استاد، به همت دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس با حضور ریاست واحد، اعضای هیئت رئیسه ، مرتضی حیدری، فرماندار، سیفی مسئول دفتر نهاد دانشگاه جامع علمی کاربردی و دیگر مسئولان شهر جدید پردیس و اعضای هیأت علمی، دانشجویان و کارکنان واحد پردیس در سالن اجتماعات فاز6 دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی، دکتر فرح حبیب، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس، ضمن خیر مقدم به مهمانان و تبریک روز معلم به تمامی فرهیختگان و اساتید دانشگاه و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید، مرتضی مطهری، از زحمات این عزیران در طی سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.

حبیب یادآور شد: آنچه که تا به امروز دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس دارد از پشتوانه تلاش این عزیزان است.

وی در ادامه بیان کرد: برای داشتن یک واحد سرآمد در کل دانشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی، باید به سمت دانشگاه کارآفرین ره سپرده و شما عزیزان هستید که می توانید پیام آور اهداف این دانشگاه باشید.

در ادامه مراسم مرتضی حیدری فرماندار شهر جدید پردیس ضمن عرض تبریک به مناسبت روز معلم از زحمات طاقت فرسای این عزیزان تشکر نمود و به شرح مختصری از زندگی استاد شهید مرتضی مطهری و دلایل اعدام ایشان پرداخت و سخنان خود را با اشاره به تأثیر گذاری استاد بر دانشجو با بیان اینکه « نکته ظریف استاد این است که می تواند تمامی قواعد ژنتیک و وراثت یک خانواده را بر هم بریزد و فرزندانی متعالی و با تربیت به جامعه تحویل کند» به پایان رساند.

در ادامه رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه جامع علمی کاربردی شهر جدید پردیس، حجت الاسلام ویسی، نکات مفیدی پیرامون این روز و مقام و جایگاه تعلیم و معلمی در احادیث ائمه و سیره و روش زندگی او بیان کرد.

در ادامه مراسم موسیقی سنتی توسط گروه فرهنگ دانشگاه به صورت زنده اجرا شد و به مناسبت گرامیداشت روز استاد از دکتر محمد علی احیایی به عنوان استاد نمونه و از محمد علی نژادیان به عنوان دانشجوی نمونه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

مراسم با اهدای لوح تقدیر، شاخه گل به اعضای هیات علمی و اساتید و همچنین پذیرایی از کلیه این عزیزان خاتمه یافت.

20101

کد خبر: 640618

وب گردی

وب گردی