نماینده منتخب مردم بندرعباس در مجلس: نگاه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به استادان  ستودنی است

نماینده منتخب مردم بندرعباس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، نگاه دانشگاه آزاد اسلامی را به تکریم استادان و دانشجویان ستودنی خواند و افزود: یکی از دلایل رشد و توسعه این دانشگاه برآمده از این نگاه ویژه است.

به گزارش ایسکانیوز، حسین هاشمی تختی که به مناسبت روز معلم در جمع استادان و معلمان دانشکده فنی و حرفه ای و مدارس سما دانشگاه آزاد بندرعباس سخن می گفت: با گرامی داشت این روز بزرگ و تبریک به مناسبت روز معلم ، این روز را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی خواند و افزود: امروز نیاز جامعه به مراکز دانشگاهی با کیفیت بیش از گذشته است و باید تلاش کرد تا بتوانیم فضای مطلوب را برای مشتاقان علم و دانش فراهم سازیم.

وی مسئله تعلیم و تربیت را موضوعی مهم و تاثیر گذار در جامعه دانست و افزود:سرمایه گذاری در زمینه علمی هزینه نیست بلکه نوعی پس انداز محسوب می شود به طوری که آینده کشور در گرو این پس انداز مهم است.

نماینده منتخب مردم استان هرمزگان توسعه فضاها و امکانات آموزشی را امری ضروری و مهم دانست و گفت:زمینه ساز یک آموزش خوب و ایده آل توسعه زیر ساخت ها ،فضاها و امکانات آموزشی مناسب است که باید مد نظر قرار گیرد.

هاشمی تختی با اعلام رضایت از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در راستای فراهم نمودن بستری مناسب برای ادامه تحصیل دانشجویان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی توانسته با مدیریت راهبردی خود خدمات شایسته ای به جامعه ارائه دهد و پاسخگوی خوبی در جهت مطالبات علمی استان باشد.

وی سهم 48 در صدی دانشگاه آزاد اسلامی را از دانشجویان کل استان نشان از کیفیت استادان ، دانشگاه و فضاهای پژوهشی و.... قلمداد کرد و گفت: بدون شک خدمات این دانشگاه در استان هرمزگان قابل تقدیر است.

این مسئول توسعه تحصیلات تکمیلی در استان هرمزگان را از دیگر خدمات ارزنده دانشگاه آزاد اسلامی یاد کرد و گفت:فراهم نمودن امکان تحصیل در نقاط مختلف استان بیانگر پیگیری هایی است که تا کنون صورت گرفته است.

وی با تاکید بر توسعه رشته های تحصیلی در دانشگاههای استان گفت:توسعه رشته ها باید بر مبنای نیاز و پتانسیل های منطقه صورت گیرد و نباید در این زمینه کوتاهی شود.

هاشمی تختی هم افزایی و تولید فکربا راه اندازی کمیته ی استادان در استان خواستار شد و گفت:استادان صاحب نظردر دانشگاه باید تجربیات ارزنده خود را در اختیار مسئولان قرار دهند تا شاهد روند رو به رشد این استان باشیم.

در ابتدای این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مرتضی مطهری و تبریک روز معلم از آموزش به عنوان کلید پیشرفت ها و توسعه کشور یاد کرد و گفت:کلید تمام موفقیت ها در عرصه های مختلف آموزش است که نیاز است مسئولان اهتمام بیشتری در این زمینه داشته باشند.

مهدی باقری با بیان اینکه امروز امکان ادامه تحصیل در تمام نقاط استان فراهم شده است گفت:دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت راهبردی دکتر میرزاده توانسته از غرب تا شرق و از شمال تا جنوب استان هرمزگان این امکان را فراهم آورد تا قشرجوان جامعه در جوار خانواده خود به امر تحصیل بپردازد.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به شعار سال و لزوم عملی کردن منویات رهبری گفت:باید با همدلی و تلاش مضاعف بتوانیم با بهبود بخشیدن اقتصاد کشور به وظیفه ملی خود عمل کنیم و راه را برای پیشرفت و توسعه هموار سازیم.

20101

کد خبر: 640693

وب گردی

وب گردی