خیز همراه اول برای گسترش سهم خود از بازار اینترنت همراه؛ تناقض سرعت و کیفیت

ظاهراً شرکت ارتباطات سیار ایران به برخی از مشترکان خود که از بسته ی اینترنتی آلفا دو و نیم گیگابایتی یک ماهه با قیمت ۱۰ هزار تومان استفاده می‌ کرده اند از طریق پیامک اطلاع داده از تاریخ دیروز سیزدهم اردیبهشت محدودیت سرعت این بسته برداشته و با طرح دیگری با قیمت بالاتر جایگزین می شود.

به گزارش ایسکانیوز، به این ترتیب مشترکانی که تا این تاریخ اقدام به خریداری بسته ی مذکور کرده اند، قابلیت استفاده از آن را دارند. اما از این پس باید بسته ی جایگزین با قیمت بیشتر را انتخاب کنند و در عوض از سرعت بدون مرز اینترنت همراه خود لذت ببرند.

بسته های اینترنتی همراه اول در دو قالب آلفا با سرعت محدود و آلفا+ با سرعت بدون مرز عرضه می شوند. بسته های آلفا+ بسته های پرسرعتی هستند که قرار است با سرعت بدون مرز خود امکان استفاده ی تخصصی و حرفه ای را از اینترنت نسل سوم و چهارم ممکن سازند. افرادی که فایل های حجیم ارسال و یا دریافت می کنند، در بستر اینترنت مکالمه های صوتی و یا ویدیویی انجام می دهند، از برنامه های صوتی و تصویری اینترنتی استفاده می کنند و یا تمایل به داشتن اینترنت با سرعت بالا را دارند می توانند از بسته­ های آلفا+ استفاده کنند. جزئیات بسته های آلفا و آلفا+ را می توانید در وبسایت همراه اول مشاهده کنید.

همراه اول مدتی است تلاش زیادی دارد رضایت مشترکان اینترنت همراه خود را جلب کند و سهم بیشتری از این بازار را به تسخیر خود درآورد. با این حال بسیاری از کاربران اینترنت آن از ناپایداری کیفیت این خدمات خبر می دهند و با این حساب بهبود سرعت را اولویت بعدی خود عنوان می کنند. باید دید همراه اول در ادامه ی تلاش های خود در ارائه ی نسل های جدید اینترنت تا چه حد موفق می شود کیفیت خدمات خود را نیز ارتقا بخشد.

گفتنی است تلاش همراه اول برای ارتقای سرعت خدمات اینترنت همراه خود در حالی صورت می گیرد که رقبا مدتهاست خدمات نسبتاً با کیفیت تری در این زمینه در اختیار مشترکان خود قرار می دهند.

منبع: دیجیاتو

20101

کد خبر: 640842

وب گردی

وب گردی