هفته خوابگاه‌های دانشجویی برگزار می شود/ رتبه بندی خوابگاه های دانشجویی وزارت بهداشت

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت از برگزاری هفته خوابگاه های دانشجویی به صورت مشترک میان وزارتخانه های بهداشت و علوم و دانشگاه آزاد اسلامی در اواخر اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، دکتر جلال نژاد جواد گفت: هفته خوابگاه ها اواخر اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود و به همین منظور نشستی با وزارت علوم و دانشگاه آزاد خواهیم داشت تا این هفته را به صورت هماهنگ و مشترک برگزار کنیم.

او گفت: هفته خوابگاه های دانشجویی فرصتی است که همه دستگاه ها و ارگان ها به موضوع خوابگاه دانشجویی و نیازهای دانشجویان در این عرصه توجه کنند به همین دلیل برنامه هایی برای این هفته درنظر گرفته می شود.

نژاد جواد گفت: هفته خوابگاه های دانشجویی با توجه ویژه تری از سوی دانشگاهها برگزار می شود.

او همچنین از اجرای رتبه بندی خوابگاه های دانشجویی وزارت بهداشت خبر داد و گفت: اعتبارسنجی و رتبه بندی خوابگاهها برای اساس ۷۰ شاخص اصلی به زودی شروع می شود.

مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت گفت: بر اساس این اعتبارسنجی برخی از خوابگاه ها ممکن است از فضای خوبی برخوردار باشند و برخی دیگر نیاز به اصلاح داشته باشند و همچنین برخی ممکن است شاخص مورد نظر را در اختیار نداشته باشند.

او گفت: این شاخص ها برای اولین بار در کشور طراحی شده است و می تواند الگوی مناسبی برای تعیین نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات خوابگاهی باشد. این شاخص ها از الگوهای علمی و دقیق و حتی بین المللی اتخاذ شده و به زودی آن را در اختیار سایر همکاران در وزارت علوم و دانشگاه آزاد هم می گذاریم تا به تغییر فضای خوابگاه ها کمک کند.

20104

کد خبر: 640866

وب گردی

وب گردی