ادغام نشست های موسیقایی ارسباران و خانهٔ موسیقی

برگزاری نخستین نشست مشترک ماهانه هنرمندان موسیقی ایران در 25 اردیبهشت برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، نشست ماهانهٔ هنرمندان موسیقی ایران که پیش از این در روزهای شنبهٔ آخر هر ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شد و همچنین نشست پایان ماه هنرمندان موسیقی، که در روزهای یکشنبهٔ آخر هر ماه در خانهٔ موسیقی ایران برگزار می شد، از این پس به صورت مشترک بین فرهنگسرای ارسباران و خانهٔ موسیقی ایران، در روزهای شنبهٔ آخر هر ماه، ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.
این مشارکت با هدف ایجاد وحدت و همدلی بین هنرمندان موسیقی ایران، به صورت پیشنهاد فرهنگسرای ارسباران با مسئولان خانهٔ موسیقی مطرح شد که با استقبال مسئولان خانهٔ موسیقی روبرو شد.
بر این اساس، توافق نامه ای بین سلیمانی (رئیس فرهنگسرای ارسباران) و حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل خانهٔ موسیقی ایران) مبنی بر برگزاری مشترک یک نشست ماهانهٔ مشترک، به جای دو نشستِ مجزا، به اهتمام فرهنگسرای ارسباران و خانهٔ موسیقی ایران، امضا شد.
نخستین نشست مشترک هنرمندان موسیقی ایران، در تاریخ 25 اردیبهشت ماه سال جاری، ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.
علاقه مندان برای دریافت آگاهی بیش تر، می توانند به فرهنگسرای ارسباران، به آدرس خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا، مراجعه کنند و یا با تلفن های 20-22872818 تماس بگیرند.
507502

کد خبر: 640897

وب گردی

وب گردی