«هزار صدا» جمعه برگزار می شود

بنابر آنچه پیشتر اعلام شده بود، قرار بود اولین برنامه از چهارمین سال برگزاری مسابقه هزارصدا پنج شنبه برگزار شود اما با یک روز تاخیر جمعه 17 اردی بهشت در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، در این برنامه هشت خواننده آثار خود را به صورت زنده اجرا می کنند و در پایان نفرات برگزیده معرفی می شوند.
عبدالجبار کاکایی به عنوان کارشناس ترانه، سعید شهروز به عنوان کارشناس خوانندگی و بابک زرین به عنوان کارشناس آهنگسازی ؛ آثار و روش اجرای خوانندگان را داوری می کنند و به انتخاب خوانندگان برتر می پردازند .
همچنین گرشا رضایی، خواننده، آهنگساز و نوازنده ی جوان و خوش صدا به عنوان خواننده ی مهمان قطعاتی را اجرا می کند.
برنامه "هزارصدا " با هدف نقد و بررسی آثار موسیقی و معرفی چهره های تازه عرصه موسیقی از شهریور سال 92 در چندین نوبت در فرهنگسرای ارسباران اجرا شده است .
از ویژگی های منحصربه فرد برنامه" هزارصدا " این است که خوانندگان به جای تقلید صدای خوانندگان شناخته شده که روال برنامه هایی از این دست است، آثاری از خودشان را اجرا می کنند. طراح، مدیر و مجری این برنامه آرش نصیری، روزنامه نگار باسابقه حوزه موسیقی است.
اولین برنامه هزارصدا در سال 95 جمعه 17 اردیبهشت ساعت 15در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران اجرا می شود .
علاقه مندان جهت حضور دراین برنامه می توانندبه فرهنگ سرای ارسباران به آدر س خیابان شریعتی ،بالاتر از پل سید خندان خیابان جلفا مراجعه و یا با تلفن های 20-22872818 تماس حاصل نمایند.

503502

کد خبر: 641112

وب گردی

وب گردی