اعتراف عابدینی پس از 18 سال؛ برای قهرمانی پرسپولیس لابی کردم

امیر عابدینی بعد از سال‌ها اعتراف کرد در دوره مدیریتش برای قهرمانی پرسپولیس لابی کرده بود.

به گزارش ایسکانیوز ،پرسپولیس 18 سال پیش در لیگ آزادگان (فصل 74-73) توانست فاصله 17 امتیازی با بهمن صدرنشین را جبران کند و قهرمان لیگ شود. پس از این قهرمانی شایعه‌های زیادی به گوش می‌رسید دال بر این که این قهرمانی سالم و راحت به دست نیامده است. امیر عابدینی مدیرعامل آن سال‌های پرسپولیس پس 18 سال به حرف آمده و مدعی است که همه کار کرد تا پرسپولیس بهمن را جا بگذارد و قهرمان شود! بخشی از مصاحبه عابدینی را که با یک روزنامه ورزشی انجام داده در زیر می خوانید


راز قهرمانی پرسپولیس پس چه بود؟


بعد از این همه سال به شما می‌گویم که من لابی کرده بودم. اما نه با تیم حریف یا مربی و مدیرعامل و ... بلکه با فدراسیون لابی کردم تا پرسپولیس قهرمان شود.


یعنی چه توضیح دهید؟

ببینید در مرام من نیست که با مربی و بازیکن حرف بزنم، ولی آن موقع به فدراسیون وقت فشار آوردم و گفتم باید بازی‌های پرسپولیس بعد از بازی بهمن برگزار شود، اگر بخواهید بازی پرسپولیس را قبل بهمن برگزار کنید ما بازی نمی‌کنیم!


فدراسیون هم قبول کرد؟

بله! آنقدر فشار‌ آوردم که قبول کرد. بهمن هویتی نداشت. الان شما اسمی از بهمن می‌شنوید؟! نه، بهمن معلوم بود که محو می‌شود، اما پرسپولیس سرمایه و شناسنامه فوتبال ایران است. نه تنها پرسپولیس بلکه استقلال هم همین‌طور است، بنابراین به فدراسیون گفتم که به خاطر پرسپولیس و بزرگ ماندن فوتبال ایران باید این کار را انجام دهیم.

602/603

کد خبر: 641113

وب گردی

وب گردی