شاهرخ پورمیامین نوازنده گیتار درگذشت

شاهرخ پورمیامین نوازنده موسیقی پاپ ساعاتی پیش درگذشت.

علیرضا ایرانی نژاد از دوستان نزدیک شاهرخ پورمیامین و عکاس اختصاصی او دردهه های هفتاد و هشتاد در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایسکانیوز با تایید این خبر گفت: شاهرخ مدت یک سال با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کرد و پزشکان ملاقات با او را ممنوع کرده بودند.متاسفم که نشد در این روزهای آخر او را ببینیم.

وی افزود: مرگ او ضربه بزرگی به نوازندگی گیتار الکتریک کشور زده است. شاهرخ توانمندی منحصر به فردی در صداسازی گیتار داشت و این نقطه قوت هر هنرمندی بود که با او به استودیو برود. او همچنین دربداهه نوازی بسیار متبحربود.

ایرانی نژاد درباره شخصیت فردی پورمیامین نیز گفت:از همه مهمتر شخصیت بسیار دوست داشتنی این هنرمند بود که ضایعه درگذشت او را برای نزدیکانش دردناک تر می کند.

وی درباره اجراهای پورمیامین نیز اظهار کرد: دوتا از بهترین سولوهای گیتارالکتریک تاریخ موسیقی پاپ را در کارهای علیرضا عصار (زیرباران و این حال من بی توست)اجرا کرده است، همچنین کار تنظیم بعضی آلبوم های فرمان فتحعلیان را نیز برعهده داشت. او حس نوازندگی را خیلی خوب القا می کرد . از دیگر کارهای شاخص او سولو روی ترانه گل گلدون تنظیم فریدون شهبازیان در کنسرت محمد اصفهانی است. او با خوانندگان مطرحی چون محمد اصفهانی، فرمان فتحعلیان، علیرضا عصار و محسن چاوشی همکاری داشته است.

او درپایان اظهار داشت:شاهرخ سوژه بهترین عکسها و بهترین سوژه عکسهای من و هر عکاس دیگری بود که از پشت دریچه دوربین بدنبال حس ناب نوازندگی میگشت.شاهرخ نوازنده ای بود که سازش از وجودش جدا نبود.به جاست این ضایعه اسفبار را به خانواده شاهرخ و برادرش شهرام تسلیت بگوییم.

502502

کد خبر: 641153

وب گردی

وب گردی