راه اندازی خطوط حمل ونقل عمومی به نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب/میدان راه آهن – شهر آفتاب

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران گفت : به منظور رفاه حال شهروندان برای بازدید از شهر آفتاب در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب؛ خط اتوبوس در مبدأ میدان راه آهن به سمت شهر آفتاب دایر است.

به گزارش ایسکانیوز سجاد زارع صفت ضمن اعلام آمادگی و هماهنگی کامل حمل ونقل عمومی منطقه برای جابجایی علاقمندان به نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب گفت: همزمان با آغاز به کار بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب در شهر آفتاب، با هماهنگی شرکت واحد اتوبوسرانی ، خط اتوبوس در مبدأمیدان راه آهن به سمت شهر آفتاب برقرار خواهد شد تا شهروندان برای بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب از امکانات بیشتری در زمینه حمل ونقل عمومی بهره مند شوند .

زارع صفت در ادامه افزود : شهروندان خیابان های وحدت اسلامی وشوش می توانند از طریق خط اتوبوس میدان هفتم تیر- میدان راه آهن، ساکنین خیابان ولی عصر (عج) با استفاده از خط 7 BRT، ساکنین خیابان کارگرومیدان انقلاب از طریق خط پایانه والفجر – میدان راه آهن و ساکنین خیابان های اسکندری،کمالی وجمهوری اسلامی با استفاده از خط بیمارستان امام (ره) – میدان راه آهن به میدان راه آهن دسترسی پیدا کنند و از مبداء میدان راه آهن به نمایشگاه کتاب بروند.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11؛ این خط دارای 7 دستگاه اتوبوس کولر دار با سر فاصله حرکتی 15 دقیقه و نرخ کرایه نقدی 800 تومان و طول مسیر حدود 18 کیلومتر از مسیر بزرگراه شهید چراغی-بزرگراه شهید کاظمی-خلیج فارس -نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تعیین شده است.

او گفت: با توجه به وجود 3 خط مترو ( خطوط 2، 4 و 3 مترو) در محدوده منطقه 11 شهروندان می توانند در ایستگاه های تبادلی با خط 1 مترو پیاده و از طریق خط 1 به نمایشگاه کتاب دسترسی داشته باشند.

105105

کد خبر: 641357

وب گردی

وب گردی