تهران - ایسکانیوز: امیر قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با گسترش فولاد بخاطر حمایت کی‌روش از رسانه‌ها انتقاد کرد. انتقادهای او بیرون از کنفرانس مطبوعاتی هم ادامه داشت.

دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد مسئولیت گل نشدن پنالتی‌های تیمش را به عهده گرفت.

استقلال 3-0 گسترش فولاد

امیر قلعه‌نویی - سرمربی استقلال

خودم دوست دارم کی‌‌روش بماند اما یک سری دوستان قلم به دست که همه آن‌ها را می شناسند فضایی را در جامعه به وجود آوردند که به نفع ما نیست. مسائل را جور دیگر نشان می‌دهند. از نظر نتیجه و آمار عملکرد خوبی نداشتیم اما کی‌روش از فوتبال ما شناخت پیدا کرده و اشراف دارد. تیم‌هایی که در جام جهانی نتیجه نگرفته‌اند در جام ملت‌ها می‌توانند جبران کنند اما قرارداد نباید قرارداد ترکمنچای باشد. من موافق حضور کی‌روش هستم نه موافق دیدگاه آن.

مهدی تارتار - سرمربی گسترش فولاد

اختلاف فنی زیادی بین دو تیم نبود اما بحث تجربه هم هست. بازیکنان استقلال از کوچکترین‌ موقعیت‌هایشان نهایت استفاده را کردند. شاید اگر بازی را ندیده باشند بگویند قصد توجیه داریم اما واقعیت این است که بازیکنان ما خوب بازی کردند. این نتیجه قابل توجیه نیست.

تراکتورسازی 3-0 نفت مسجد سلیمان

رسول خطیبی - سرمربی تراکتورسازی

تا امروز تمام امتیازات خانگی را گرفتیم و در بیرون از خانه هم بد نبودیم. با روحیه بشاش و تیمی همرنگ برای بازی با پرسپولیس آماده می‌شویم و در طول هفته هر بازیکنی بهتر باشد در ترکیب قرار می‌گیرد. برایم بازیکن آماده ملاک است. اگر امروز ترکیب جدیدی دیدید به خاطر این بود که چند بازیکن ما مثل حبیب گردانی 2 اخطاره بودند.

مجید باقری‌نیا - سرمربی نفت مسجد سلیمان

ما همیشه ساک به دوش هستیم. این از اختیارات مدیران فوتبال است و هر وقت بخواهند می‌توانند من را اخراج کنند. فکر نکنم مشکل با من رفع شود، ما باید به دنبال تقویت نفت باشیم که این بستگی به پول دارد. کدام تیم با این بودجه به مسابقات آمده است؟

سپاهان 1-1 ذوب آهن

زلاتکو کرانچار - سرمربی سپاهان

روی نیمکت به غیر از محرم نوید‌کیا بازیکن مؤثر دیگری نداشتیم. سایر بازیکنان روی نیمکت بودند حتی یک نیمه همه در لیگ برتر بازی نکرده بودند. به تماشاگران اطمینان می‌دهم در ادامه نتایج خوبی کسب خواهیم کرد و نگران نباشند. مسیر لیگ طولانی است و شگفتی‌های زیادی در آن رقم خواهد خورد.

یحیی گل‌محمدی - سرمربی ذوب آهن

امید داشتیم 3 امتیاز بازی را بگیریم اما اینطور نشد، در کل از بازی تیمم راضی هستم و به خاطر داشتن این انگیزه به بازیکنانم تبریک می‌گویم. نباید فراموش کنیم که امروز مقابل سپاهان قرار گرفتیم و بازی با این تیم همیشه سخت است.

فولاد 0-0 سایپا

دراگان  اسکوچیچ - سرمربی فولاد

بعد از اینکه دو پنالتی خراب کردیم، تیم از لحاظ روحی روانی وضع خوبی نداشت و ممکن بود گل بخوریم. در نیمه دوم بازیکنان حریف وقت‌کشی کردند و باعث شدند بازی بی‌کیفیت شود. اگر بازیکنان من پنالتی از دست دادند، من مسئولیت آن را به عهده می‌گیرم.

مجید جلالی - سرمربی سایپا

بعد از دو سال اولین بار است که فولاد را از نزدیک می‌بینم. به این تیم احساس خوبی داشتم، چون جوانانی که من تربیت کرده بودم امروز در زمین بازی کردند و خیلی خوشحالم. منظور خاصی ندارم و دنبال سهم نیستم، احساس خوبی دارم که این جوانان امروز خوب بودند.

نفت تهران 0-0 پیکان

علیرضا منصوریان - سرمربی نفت تهران

ما باز هم در این دیدار موقعیت‌سوزی داشتیم. همه بازی‌ها در خلق موقعیت خوب عمل می‌کنیم اما نمی‌توانیم خوب استفاده کنیم. امروز روز مهدی رحمتی بود و چندین موقعیت صد در صد از بازیکنان ما گرفت. او با کوله‌باری از تجربه وارد میدان شده بود. رحمتی توانست یک امتیاز حیاتی برای پیکان بگیرد.

منصور ابراهیم‌زاده - سرمربی پیکان

یک بار هم به مسئولان باشگاه جواب دادم، ابراهیم‌زاده یا هر کسی دیگری از کادر فنی نمی‌تواند گل بزند. ما سعید دقیقی و اتروویچ را جذب کرده‌ایم. مهاجم خارجی ما سال گذشته در کرواسی بالای 25 -26 گل زد. یک سری پاسورهای خوب هم جذب کرده‌ایم اما نکته‌ای که اهمیت دارد این است که باید استرس بازیکنان از بین برود تا بتوانیم به گل برسیم. اینکه پای بازیکن به گل باز شود مهم است.
کد خبر: 64148

وب گردی

وب گردی