لیورپول-سویا ؛ یه گام تا فینال 

لیورپول و سویا امشب (16 اردیبهشت) از ساعت  23:35 در وزشگاه آنفیلد بندر لیورپول به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش ایسکانیوز، لیورپول و سویا در بازی برگشت مرحله ی نیمه نهایی لیگ اروپا در حالی امشب مقابل یکدیگر صف آرایی میکنند که تیم اسپانیایی بخاطر پیروزی 1-0 در خانه از شانس بیشتری برای صعود برخوردار می باشد.

لیورپول
کلوپ که آخرین فرصت خود برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ را قهرمانی در لیگ اروپا می‌بیند تمام تمرکز خود را برای کسب سهمیه از این طریق گذاشته است. او در بازی تیمش در لیگ برتر مقابل سوانسی به ستاره‌ها و بازیکنان اصلی استراحت داد و 3-1 شکست خورد تا در این بازی بتواند با امادگی کامل از آنها استفاده کند. کلوپ تیم کلوپ در 5 بازی اخیر خود،‌ 2 پیروزی، 1 تساوی و 2 شکست کسب کرده و روند پرفراز و نشیبی را طی کرده است. حال آنها امیدوارند با اتکا به جو آنفیلد از پس حریف بر آمده و آنها را شکست دهند تا بتوانند به فینال بروند. لیورپول در 3 نیمه نهایی از 5 نیمه نهایی اروپایی اش که بازی رفت را شکست خورده بود،‌ موفق شده در خانه پیروز شود و صعود کند.

ویارئال
زیردریایی زرد که بازی رفت در ال مادریگال را با پیروزی پشت سر گذاشته و گلی نیز دریافت نکرده، با خیالی نسبتا آسوده پا به آنفیلد می‌گذارد و می‌داند اگر تنها یک گل به ثمر برساند،‌ کار لیورپول بسیار سخت خواهد شد.ویارئال در بازی خود در اوایل هفته نیز موفق شد 2-0 والنسیا را در مستایا شکست دهد و روحیه بسیار خوبی دارد. با وجود اینکه آنها از طریق رده ی چهارم لالیگا در حال کسب سهمیه هستند، ولی کسب این جام برای آنها اهمیت زیادی دارد و برای همین مطمئنا تمام تلاششان را خواهند کرد که با قدرت تمام در این بازی ظاهر شوند.

تقابل گذشته دو تیم :
پیش از این بازی تیم لیورپول و ویارئال دو بار در برابر هم صف آرایی کرده اند که یک بازی را تیم ویارئال در همین مسابقات لیگ اروپا با پیروزی 1-0 به پایان رسانده و یک بازی نیز که به صورت دوستانه برگزار شده با تساوی 0-0 به اتمام رسیده است.

غایبین دو تیم در این دیدار :
جردن هندرسون ، ژوزف گومز ، دانی اینگس ، دیووک اوریگی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی شاگران کلوپ در بازی امشب مقابل ویارئال نیستند.
لئو باپتیستا هم تنها مصدوم و غایب تیم ویارئال در بازی امشب می باشد.

×× پیش بینی سایت هو اِسکورد : لیورپول 2 — ویارئال 1

ترکیب احتمالی دو تیم :

604/601

کد خبر: 641546

وب گردی

وب گردی