معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی با 70 جلد کتاب در نمایشگاه

کارشناس باشگاه فرهنگى  و مسئول غرفه معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامى گفت: از روز شنبه و تا آخرین روز برگزارى نمایشگاه کتاب، هرروز ٢ تن از قهرمانان ملى دانشگاه آزاد در این غرفه حضور پیدا می کنند و عمرم علاقه مندان می توانند با حضور در سالن دانشگاه آزاد اسلامى با این قهرمانان دیدار و گفت و گو کنند.

به کزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا، علیرضا نجفى سمنانى کارشناس باشگاه فرهنگى و مسئول غرفه معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامى گفت: امسال معاونت ورزشى دانشگاه آزاد با٧٠ جلد کتاب که در پژوهشکده تربیت بدنى معاونت ورزش و توسط اساتید و هیات علمى تدوین و گردآورى شده است.
او در ادامه گفت: همچنین فصلنامه علمى و پژوهشى جهش در حوزه ورزش، با آخرین و به روزترین دستاوردهاى ورزشى در این غرفه وحود دارد.
نحفى یادآور شد: کلیه کتاب ها و مجلات که در این غرفه وجود دارد ازسال ٩٣ هستند.

نجفى ادامه داد: از وقتى دکتر دادگان در راس مدیریت ورزشى دانشگاه آزاد اسلامى حضور پیدا کرده است، مسابقات تمامی ٢٠ رشته ورزشى دانشگاه آزاد اسلامى که در لیگ هاى مختلف حضور داشته اند با میزبانى اماکن ورزشى دانشگاه آزاد انجام شده است.
او تاکید کرد: تمامی اماکن ورزشى دانشگاه آزاد از استانداردهاى فدراسیون هاى ورزشی برخوردار است و به خوبى میزبانی این مسابقات را اجرا کرده است.
کارشناس باشگاه فرهنگى ورزشی دانشگاه آزاد افزود: پس از احداث باشگاه فرهنگى ورزشى دانشگاه آزاد طرحى با عنوان کانون هواداران باشگاه دانشگاه آزاد برنامه ریزی شده است که امیدواریم بتوانیم آن را به مرحله کاربردى نزدیک کنیم.
وی افزود: به همین منظور طرح کانون هواداران برنامه ریزی کردیم و دانشجویان هم بازعضویت در این کانون می توانند از امتیازات این کانون بهره مند شوند.
نجفى افزود: در این غرفه براى اولین بار از دانشجویان دانشگاه آزاد که براى بازدید به این نمایشگاه می آیند عضوگیرى انحام می شود و می توانند عضو این کانون شوند.
او در ادامه گفت: همچنین از روز شنبه و تا آخرین روز برگزارى نمایشگاه کتاب، هرروز ٢ تن از قهرمانان ملى دانشگاه آزاد در این غرفه حضور پیدا می کنند و عمرم علاقه مندان می توانند با حضور در سالن دانشگاه آزاد اسلامى با این قهرمانان دیدار و گفت و گو کنند.

20101/601

کد خبر: 641573

وب گردی

وب گردی