واکنش پرویز پورحسینی به بازی هدایت هاشمی در یک نمایش

پرویز پورحسینی پس از تماشای نمایش «افسانه ببر» گفت: کار خیلی زیبایی بود. اصلا نفهیمدیم کی تمام شد. هدایت هاشمی هنرپیشه فوق العاده خلاقی است و از متنی بسیار ساده نمایش جذابی ساخته است.

به گزارش ایسکانیوز، این بازیگر که به تئاتر باران آمده بود، درباره حضور بازیگران سینما در تئاتر و بلاعکس خاطرنشان کرد: به هر حال من خودم از کسانی بودم که پیشنهاد دادم بازیگران سینما به تئاتر بیایند چرا که بازیگریشان ارتقا پیدا می‌کند؛ چرا که به هر حال بازیگران نقش مهمی در سینمای ایران دارند و باید ارتقا پیدا کنند. ولی یک نکته خیلی ظریفی وجود دارد و آن‌هم این که نباید برای فروش وسیله بشوند. این که بیایند مثل بازیگران تئاتر زحمت بکشند عالی‌ست اما جنبه ابزاری برای تئاتر پیدا نکنند.

اجرای «افسانه ببر» به پرویز پورحسینی تقدیم شد، این نمایش برگرفته از نمایشنامه‌ای به قلم داریوفو است با استفاده و تلفیقی از تکنیک‌های تئاتر ایرانی - شرقی و با نگاهی طنز بیان می‌شود.

هدایت هاشمی تک بازیگر این نمایش نیز در قالب 7 شخصیت مختلف ایفای نقش می‌کند.

تئاتر «افسانه ببر» که در سال 90 به عنوان پرمخاطب ترین نمایش محیطی سال انتخاب شد و از جمله آثار موفق اجرا شده در تئاتر شهر است در بازگشت مجدد به صحنه با طراحی و کارگردانی هادی عامل هر شب ساعت 20:30 در مجموعه تئاتر باران پذیرای حضور مخاطبین است.

دیگر عوامل اجرایی این نمایش عبارتند از: تهیه‌کننده: هادی عامل - طراح لباس: فیروزه قاسم پور - طراح پوستر: وحید میثاقی - موسیقی: امیر صدقیان،هادی عامل - دستیار کارگردان و برنامه ریز: محمدرضا ایمانیان - دستیار کارگردان: فرشته قاسم پور- منشی صحنه: بهزاد رحمانی - مدیر صحنه: ماهان شهیدی- عکاس: امیر خدامی - مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: مارال دوستی- مدیریت تبلیغات: سارا حدادی، محمدرضا ایمانیان.

10505

کد خبر: 641710

وب گردی

وب گردی