وستهام-سوآنزی ؛کورسوی امید برای لیگ قهرمانان

دیدار وستهام و سوآنزی شنبه عصر (18 اردیبهشت ماه) از ساعت 18:30 در وزشگاه بولین گراوند شهر  لندن برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز ، وستهام و سوآنزی از هفته ی سی و هفتم و ما قبل آخر لیگ برتر انگلستان در حالی به مصاف هم می روند که تیم وستهام با یک بازی کمتر از سوآنزی و اکثر تیم های دیگر می باشد. به علاوه که بازی رفت دو تیم با تساوی بدون گل در ورزشگاه لیبرتی شهر سوآنزی ولز به پایان رسید.

وستهام ؛ چکش ها در فکر لیگ قهرمانان اروپا
شاگردان اسلاون بیلیچ که با عملرده خیره کننده ی خود در 35 بازی گذشته ی خود و کسب 15 پیروزی ، 14 تساوی و تنها 6 شکست با 59 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارند . در صورتی که چکش ها موفق شوند هر سه بازی پیش روی خود را با پیروزی به پایان برسانند و تیم رده چهارمی منچستر سیتی در یک بازی از دو بازی پیش روی خود متوقف شود آنگاه این تیم وستهام است که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب خواهد کرد و فصل خوب خود را با اقتدار به پایان خواهد رساند.

سوآنزی ؛راحت و آسوده
قوهای تحت فرمان مایکل لندروپ که در این برهه ی زمانی از فصل 16-2015 نه خطر سقوط و نه شانس کسب سهمیه را دارند با خیالی آسوده به سوی پایان فصل حرکت میکنند و تنها شانسی که دارند این است که در پایان فصل میتوانند 2 پله صعود یا سقوط کنند.
سفید پوشان سوآنزی که در شش بازی اخیر خود 3 پیروزی ، 1 تساوی و 2 شکست بدست آورده اند فصل نسبتاً خوبی را پشت سر گذاشته و نتایج قابل قبولی برای هوادارانشان کسب کرده اند.


تقابل اخیر دو تیم :
در شش بازی اخیر دو تیم که در لیگ برتر انجام شده است ، 3 پیروزی برای تیم وستهام بدست آمده و 3 بازی نیز با تساوی به اتمام رسیده است . گفتنی است که در مجموع شش بازی آخر این دو تیم تنها 9 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرده که سهم وستهام 7 گل و سهم سوآنزی تنها 2 گل بوده است.

غایبین دو تیم در این دیدار :
مانوئل لازینی در بازی امروز شاید بدلیل مصدومیت در ترکیب 18 نفری تیم وستهام قرار نگیرد.
در تیم قوها جفرسون مونترو ،آلبرتو پالوچی ، نِیل تیلور و گلفی سیگوردسون به دلیل مصدومیت نمیتوانند در بازی امشب حضور یابند.

××پیش بینی سایت هو اِسکورد: وستهام 3 - سوآنزی 1

ترکیب احتمالی دو تیم :

604/601

کد خبر: 641742

وب گردی

وب گردی